@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
I GOTTA GET BACK TO HOGWARTS!
Stranger 1: why? Stranger 2: AVPM Stranger 1: voldemort trouble? Stranger 2: a very potter musical Stranger 2: youtube it Stranger 1: dont tell me that exists... Stranger 1: i beg you Stranger 2: it does, its actually very funny Stranger 1: that makes me sad all of a sudden Stranger 2: in a disturbing way Stranger 2: blame the americans Stranger 2: it was their doing Stranger 1: im at peace with the amerians after they dropped the SOPA, PIPA bill Stranger 2: it was never going to happen Stranger 1: i thought it was so obama would "save the day" and be re elected You have disconnected. ..... hur kom dom till SOPA och PIPA från AVPM? 22 jan, 2012 01:19 |
|
Borttagen
|
Jag har världens gulligaste kille.
Han körde förbi Gimo när han var på väg hem, såg mig på promenaden, och kände igen mig (wow, grattis till honom, han som är blind). Han vände om, och stannade vid mig bara för att ge mig en puss ^^ Så ja. Annars så har jag ont i magen :c 22 jan, 2012 01:20 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till imorgon (måndag) men ändå inte
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 01:26 |
|
scarhead
Lärare |
22 jan, 2012 01:28 |
|
Solkatten
Elev |
INGEN som vet vart man kan läsa svenska HP fanfics än här, fanfiction.net och Pottersajten?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 01:31 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag borde verkligen inte läsa om folk som blivit nedslagna och mördade när de sov precis innan jag själv ska sova </3
22 jan, 2012 01:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: INGEN som vet vart man kan läsa svenska HP fanfics än här, fanfiction.net och Pottersajten? Du kan alltid googla? Jag vet att det finns väldigt många svenska fanfics om One Direction på olika bloggar, så det finns säkert bloggar där de lägger in HP fanfics. 22 jan, 2012 02:15 |
|
leumas vän
Elev |
Jag tog och videochattade lite på omegle, och efter typ 50 pervon så hittade jag 2 tjejer som tyckte att jag var gullig haha.
22 jan, 2012 04:07 |
|
MizzNina
Elev |
Omg. Ska jag behöva sätta upp en skylt för att folk ska låta bli att prata med mig. (När jag inte vill bli pratad med)
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 jan, 2012 09:06 |
|
Borttagen
|
WAIT!! WHAAAT?? SKA DE STÄNGA NER PICNIK???
*jag dör* 22 jan, 2012 09:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen