vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
27 jun, 2013 20:19 |
|
Flismos
Elev |
kollar på film med syrran
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 jun, 2013 21:03 |
|
123vilde453
Elev |
Lyssnar på musik och spelar Draw shometing
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 28 jun, 2013 21:03 |
|
Elma00
Elev |
28 jun, 2013 21:04 |
|
123vilde453
Elev |
Ska gå och hämta chips, muuums Taco!
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 28 jun, 2013 21:05 |
|
Solkatten
Elev |
Ska läsa ur Harry Potter och De Vises Sten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2013 00:36 |
|
123vilde453
Elev |
Lyssnar på musik
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 29 jun, 2013 09:17 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Ska läsa ur Harry Potter och De Vises Sten. Så mysigt!! =) Själv ska jag se på boy meets world! =) nostalgiskt. =) - just like themarauder 29 jun, 2013 10:17 |
|
Borttagen
|
Väntar på att diskmaskinen ska bli klar så att jag kan sila min saft, väntar på att tårtan ska "stelna" och medan jag väntar håller jag på med körkortsfrågorna. Duktiga mig.
29 jun, 2013 10:20 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på en radiosändning där min parallellklasskompis skulle vara med..
29 jun, 2013 12:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen