@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Rooose tyyleer: Skrivet av Genny1: Skrivet av Rooose tyyleer: Jag skulle vilja köpa en julgran och en Charlie Weasley, om någon säljer skulle jag gärna vilja köpa! Jag kan sälja en Charlie Weasley om du fortfarande är intresserad. Isåfall, vad tycker du är rimligt att betala? 5 galleoner? Sure! Lägger ut när båda är inne
28 nov, 2014 20:01 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Privet Drive: Okej Skrivet av Arivle: Okej, synd... Tyvärr
28 nov, 2014 21:45 |
|
Luna97
Elev |
<3 29 nov, 2014 10:08 |
|
Airi
Elev |
29 nov, 2014 10:28
Detta inlägg ändrades senast 2014-11-29 kl. 14:26
|
|
Isabelle Granger
Elev |
Ngn som säljer Voldie?
29 nov, 2014 13:47 |
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Airi: ja! Jag lägger ut det när båda är inne! Jaa!! <3 29 nov, 2014 16:07 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
http://mugglarportalen.se/#market.php?seller=26779
Kanske någonting att hålla kolla på. Säljer tre kort om dagen till bra priser. Just nu ligger det fler ute. FÖRST I KVARN! De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 29 nov, 2014 18:00 |
|
Borttagen
|
30 nov, 2014 08:46 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isabelle Granger: Ngn som säljer Voldie? jaaag!! Tror jag har iallafall... Hur mkt vill du ha? 30 nov, 2014 09:59 |
|
Borttagen
|
10?
30 nov, 2014 10:13 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen