The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: FÖRSTA SEPTEMBER IDAG GUYS THAT MEANS.......... Hogwarts!!!!!! HAR ALLA PACKAT KLART?! Jag får gå till Hogsmead i år! Jag är jag, det är inte du :P
1 sep, 2015 07:31 |
|
Fellrendión
Elev |
1 sep, 2015 11:30 |
|
kid
Elev |
Snyggt! :o 1 sep, 2015 11:34 |
|
Fellrendión
Elev |
1 sep, 2015 11:43 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Safir: Är hemma och sjuk... Någon som har lust att socialisera med mig/underhålla mig på något sätt? ♥ Jag ja är också sjuk Kommer antagligen va hemma imorgon oxå så ja Förlåt att jag verkar så ointelligent o inte grammatisk korrekt typ btw men orkar typ inte ens söka på videos på yt så ja 1 sep, 2015 18:53 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Safir: Är hemma och sjuk... Någon som har lust att socialisera med mig/underhålla mig på något sätt? ♥ Jag ja är också sjuk Kommer antagligen va hemma imorgon oxå så ja Förlåt att jag verkar så ointelligent o inte grammatisk korrekt typ btw men orkar typ inte ens söka på videos på yt så ja Är också sjuk... Ska vara hemma imorgon :3
1 sep, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Safir: Är hemma och sjuk... Någon som har lust att socialisera med mig/underhålla mig på något sätt? ♥ Jag ja är också sjuk Kommer antagligen va hemma imorgon oxå så ja Förlåt att jag verkar så ointelligent o inte grammatisk korrekt typ btw men orkar typ inte ens söka på videos på yt så ja Är också sjuk... Ska vara hemma imorgon :3 Jag e alltid sjuk. I huvudet xD 1 sep, 2015 18:55 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Safir: Är hemma och sjuk... Någon som har lust att socialisera med mig/underhålla mig på något sätt? ♥ Jag ja är också sjuk Kommer antagligen va hemma imorgon oxå så ja Förlåt att jag verkar så ointelligent o inte grammatisk korrekt typ btw men orkar typ inte ens söka på videos på yt så ja Är också sjuk... Ska vara hemma imorgon :3 Jag e alltid sjuk. I huvudet xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
1 sep, 2015 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Safir: Är hemma och sjuk... Någon som har lust att socialisera med mig/underhålla mig på något sätt? ♥ Jag ja är också sjuk Kommer antagligen va hemma imorgon oxå så ja Förlåt att jag verkar så ointelligent o inte grammatisk korrekt typ btw men orkar typ inte ens söka på videos på yt så ja Är också sjuk... Ska vara hemma imorgon :3 Jag e alltid sjuk. I huvudet xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ikr xD 1 sep, 2015 19:00 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Safir: Är hemma och sjuk... Någon som har lust att socialisera med mig/underhålla mig på något sätt? ♥ Jag ja är också sjuk Kommer antagligen va hemma imorgon oxå så ja Förlåt att jag verkar så ointelligent o inte grammatisk korrekt typ btw men orkar typ inte ens söka på videos på yt så ja Är också sjuk... Ska vara hemma imorgon :3 Jag e alltid sjuk. I huvudet xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ikr xD Ska också vara hemma imorgon! Vi kan tycka synd om varandra cx ♥
1 sep, 2015 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen