Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
19 dec, 2011 22:54 |
|
vevve_puff
Elev |
"Jo det kan man"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 20 dec, 2011 16:13 |
|
two faced
Elev |
om du hugger mig med saxen stryper jag dig med tråden
(he he vanlig syslöjds lektion) vet att det stör med rörliga signaturer men jasper/jackson är värd det ♥
20 dec, 2011 16:20 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
^hahah låter ju som mina syslöjdslektioner! xd
det senaste jag sa: "Fudgen är slut!" (är beroende, kommer nog rulla fram efter jul.. xd)
http://kenninishkitishki.tumblr.com
20 dec, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
"Vaaa?" XD
20 dec, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
"näe nu får jag skriva om"
20 dec, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
"Heh, Brutal..."
20 dec, 2011 17:30 |
|
Roxy
Elev |
20 dec, 2011 17:49 |
|
Borttagen
|
"Kommer...".
20 dec, 2011 18:35 |
|
Borttagen
|
"What"
20 dec, 2011 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen