Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Jag tror dig. Okej?" Jag mötte hans blick och studerade migt knä närgånget.
Det var ingen vacker syn.
23 okt, 2013 16:18
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-23 kl. 16:57
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
"Då är det något annat som är fel"
Envisades jag.
23 okt, 2013 16:21
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 16:24
|
|
Borttagen
|
Jag bytte bandage snabbt.
23 okt, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
"Du blir så irriterad"
Skrockade jag.
23 okt, 2013 16:27
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på honom där han satt i soffan.
23 okt, 2013 16:27
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 16:30
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka.
"Kom." Jag tog hans hand.
23 okt, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 16:32
|
Du får inte svara på den här tråden.