Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens citat av kompisar/bekanta

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

1 2 3 ... 178 179 180 ... 328 329 330
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Min vän hade dissat mig för en grej men ångrade sig sen och skulle be om ursäkt:

Hon: "Alltså förlåt att jag inte hängde med dig förut, jag tänkte inte på det då men nu fick jag såhär... mh... vad heter det nu igen...?"
Jag: "Dåligt samvete?"
Hon: "Ja just det! Så heter det! Jag fick dåligt samvete!"

xD

20 feb, 2016 20:54

Borttagen

Avatar


-Vet du vad jag inte tänker på nu?
-öööhh...whut?
-vet du det?
-naeee....
-Löv.

-jag drömde att jag födde upp krokodilödlor som åt upp mig!

akward vän man har...xD

22 feb, 2016 17:06

Borttagen

Avatar



"Prim, det är nåt fel på smeten! Det är smet i den! Och massor av bollar!" - (Korkad) bror

22 feb, 2016 17:35

Borttagen

Avatar


"Min novell handlar om en tjej och en häst som blir jagad av en man...." - Lollo Granger.
"VÅLDTÄCKT" - xwes.
"På vem, flickan eller hästen?" - Morru.

23 feb, 2016 14:42

Borttagen

Avatar




"Det är Game of Tårns på tv, ser du det också?"
".. det gör uppenbarligen inte du eftersom det heter något helt annat.."
"Förlåt, Game of Throno"

... vad är det med folk och namn? O_o

24 feb, 2016 15:34

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:


"Det är Game of Tårns på tv, ser du det också?"
".. det gör uppenbarligen inte du eftersom det heter något helt annat.."
"Förlåt, Game of Throno"

... vad är det med folk och namn? O_o

Fast "Game of Throno" borde vara det riktiga namnet med tanke på all porno.

24 feb, 2016 16:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


"Det är Game of Tårns på tv, ser du det också?"
".. det gör uppenbarligen inte du eftersom det heter något helt annat.."
"Förlåt, Game of Throno"

... vad är det med folk och namn? O_o

Fast "Game of Throno" borde vara det riktiga namnet med tanke på all porno.


Excuse me, Game of Phorno, det blir George's åttonde verk.
Efter "A dream of string" ...jag menar spring!

24 feb, 2016 16:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


"Det är Game of Tårns på tv, ser du det också?"
".. det gör uppenbarligen inte du eftersom det heter något helt annat.."
"Förlåt, Game of Throno"

... vad är det med folk och namn? O_o

Fast "Game of Throno" borde vara det riktiga namnet med tanke på all porno.


Excuse me, Game of Phorno, det blir George's åttonde verk.
Efter "A dream of string" ...jag menar spring!

24 feb, 2016 16:32

Borttagen

Avatar



"Asså man kan inte kicka en ko-leader men man kan ta ner dom till elder, men då kan man inte kicka dom heller så man får dra ner dom till member" - Bror

25 feb, 2016 19:13

PPP
Elev

Avatar


Fantastisk konversation på KiK xD

A: Läste precis en ordvits
Jag: NOOOOOOO
A: Men du är ju en "eggspert"
A: Bra va?
Jag: (GIF) I like you, but I want to kill you
A: Hej Alma
Jag: Hejdå *namn*
Jag: Äggen är de värsta
Fortsätter med att han lägger upp en GIF xD

Den dagliga kommentaren av min mentor på varje NO-lektion. "Jo, jag hade en vän..." Hans vänner lyckades alltid klanta till det. En hällde en massa natriumhydroxid i toaletten, och behövde evakuera hela familjen ut ur huset.

"MUUUUUUUSIKAAAAAAAAL! Jag kommer sörja när vi gör vår, för då får jag inte titta på den" ~ A (en annan) som hela tiden varit supertaggad på att få börja med klassens musikal.

"Vi kan ställa en frys ute, då är den UTFRYST" ~ Nominering till Dagens Dåliga Ordvits av H.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

26 feb, 2016 20:14

1 2 3 ... 178 179 180 ... 328 329 330

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

Du får inte svara på den här tråden.