Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Narnia för att helheten är ett mästerverk och dagens "motstånd" inte har särskilt mycket att komma med!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 okt, 2012 23:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Twilight.. Jag tkr inte narnia e bra alls :<
16 okt, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Jag har försökt läsa båda bokserierna men fastnade inte för någon av dem, skillnaden var att Narnia mest var ointresse och Twilight starkt ogillande. Så jag säger Narnia!
16 okt, 2012 23:35 |
|
Elin Lovegood
Elev |
17 okt, 2012 17:40 |
|
Conflate
Elev |
17 okt, 2012 18:19 |
|
saganda
Elev |
Hihinågonhållermedmig! Narnia is my childhood!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 17 okt, 2012 18:23 |
|
tyri
Elev |
17 okt, 2012 18:44 |
|
PureSlytherin
Elev |
17 okt, 2012 18:49 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ja, det får ju bli Narnia för min del också, eftersom jag varken sett eller läst Twilight, och inte är intresserad. Dock tyckte jag nog mer om Narnia när jag var yngre (då var jag typ besatt av det) ...
Resultat i gårdagens fråga: 26-8 till Narnia! OBS! Ny fråga i första inlägget ... 18 okt, 2012 08:18 |
|
MizzNina
Elev |
Ost! ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 okt, 2012 08:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen