The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: Oki... Har inte läst Trean Skrivet av amanda1104: Vem är det? En tjej som dyker upp i trean och har ännu större roll i fyran, men man minns henne från trean! xD Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 sep, 2012 12:05 |
|
saganda
Elev |
Hon är awesome! Du kan ju rita henne i sin gulddräkt.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 27 sep, 2012 15:25 |
|
Ginny!!!!
Elev |
27 sep, 2012 15:28 |
|
Majis
Elev |
Oh, vad KUL!!!!!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 sep, 2012 15:30 |
|
saganda
Elev |
Jag brukar mest känna mig populär i några sekunder, och sen upptäcker jag att det inte handlar om mig
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 27 sep, 2012 15:33 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av saganda: Jag brukar mest känna mig populär i några sekunder, och sen upptäcker jag att det inte handlar om mig Haha xD Ja du... Så kan det vara... Förresten! I think detta är mitt 2000-inlägg! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 sep, 2012 15:37 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av saganda: Jag brukar mest känna mig populär i några sekunder, och sen upptäcker jag att det inte handlar om mig Haha xD Ja du... Så kan det vara... Förresten! I think detta är mitt 2000-inlägg! Yes! Congratz! Och du gav mig min åttionde tumme Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 27 sep, 2012 15:39 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av saganda: Skrivet av Majis: Skrivet av saganda: Jag brukar mest känna mig populär i några sekunder, och sen upptäcker jag att det inte handlar om mig Haha xD Ja du... Så kan det vara... Förresten! I think detta är mitt 2000-inlägg! Yes! Congratz! Och du gav mig min åttionde tumme Thänkz! Oh, coolt, varsågod! Och du gav min 116:e tumme ;D Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 sep, 2012 15:44 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av saganda: Skrivet av Majis: Skrivet av saganda: Jag brukar mest känna mig populär i några sekunder, och sen upptäcker jag att det inte handlar om mig Haha xD Ja du... Så kan det vara... Förresten! I think detta är mitt 2000-inlägg! Yes! Congratz! Och du gav mig min åttionde tumme Thänkz! Oh, coolt, varsågod! Och du gav min 116:e tumme ;D Haha! Fast nu tror jag vi går lite off topic Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 27 sep, 2012 15:49 |
|
Majis
Elev |
Hur skulle Percy Jackson bli om den var en tecknad serie? xD Haha!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 sep, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen