@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
18 sep, 2014 19:36 |
|
Borttagen
|
Snälla någooooon, döda mig nu
18 sep, 2014 19:37 |
|
AzrabellaB
Elev |
Fan... Måste orientera imorgon... Kanske fattar att det inte finns några kontroller den här gången.
Eller så lär jag väl få en utskällning igen för att jag är för korkad för att fatta. Suck. min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 18 sep, 2014 19:37 |
|
potterflicka
Elev |
awkward moment när det står '' freja är as snygg '' på tavlan i skolan.
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 sep, 2014 19:39 |
|
Anna-chan
Elev |
Den första intressanta skoluppgiften den här terminen! Jag ska skriva en faktatext om arsenik, aww yeah
Join the dark side, we have cookies~
18 sep, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna-chan: Den första intressanta skoluppgiften den här terminen! Jag ska skriva en faktatext om arsenik, aww yeah Oh! c: As, 33 (?) 18 sep, 2014 19:40 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Den första intressanta skoluppgiften den här terminen! Jag ska skriva en faktatext om arsenik, aww yeah Oh! c: As, 33 (?) Yup, det stämmer ^^ Join the dark side, we have cookies~
18 sep, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Av de som sa någonting om mitt hår var det bara en som var negativ - mormor. Och A retade mig lite och kallade mig "Lajla" (som i lila) och "Purple" hela dagen, men det är okej.
Och tydligen så är jag B's sjöjungfru och C's enhörning cx 18 sep, 2014 20:06 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Av de som sa någonting om mitt hår var det bara en som var negativ - mormor. Och A retade mig lite och kallade mig "Lajla" (som i lila) och "Purple" hela dagen, men det är okej. Och tydligen så är jag B's sjöjungfru och C's enhörning cx Omg BILD????? Måste inte!
18 sep, 2014 20:11 |
|
Hedwig96
Elev |
Det är marknad och tivoli i stan nu. Har gått omkring där hela dagen, efter skolan
18 sep, 2014 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen