@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
18 sep, 2014 16:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Gud vad jag är sugen på candy corn, vill inte ha Halloween utan candy corn! Varför finns det inte i Sverige?
18 sep, 2014 16:45 |
|
Bullen1
Elev |
Pottermore Help Hufflepuff win the Pottermore House Cup - Badgers, it's time to dig deep to win. Having trouble viewing this email? View it in your browser 17 sep Pottermore Help Slytherin win the Pottermore House Cup - Snakes, it's time to prove your ambition. Having trouble viewing this email? View it in your 16 sep Pottermore (2) Help Ravenclaw win the Pottermore House Cup - Eagles, it's time to soar to victory once again. Having trouble viewing this email? View it in 16 sep Pottermore Help Gryffindor win the Pottermore House Cup - Lions, it's time to fight for victory. Having trouble viewing this email? View it in your browser Kopierat från min mail... Haha... 18 sep, 2014 17:00 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2014 17:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-18 kl. 17:16
|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Det är fler som röstar i Melodifestivalen än det är som röstar i Riksdagsvalet. Så jävla sjukt! Sjärp er alla soffligare, släpa er upp till er närmaste vallokal och rösta på INTE SD! Nä nu är det för sent ;-; Fast alla får ju rösta i Melodifestivalen också så det kan du ju inte gå på. Samt att man kan rösta hur många gånger som helst i Melodifestivalen Tror ni att alla som röstar i Melodifestivalen och är över 18 röstar i riksdagsvalet? Det tror inte jag. Jag tycker såklart att kultur är härligt och att det ska gynnas på alla sätt. Men har du rösträtt tycker jag att det i alla typer av politiska val (ep-val/riks-val/folkomröstningar etcetera), är din plikt att rösta, att vara i alla fall lite insatt, och genom att rösta ta ansvar för de som inte får rösta. Plus att det är gratis c; Och så är jag även för rösträtt vid 16 års ålder. Nej, absolut inte folk är för lata helt enkelt vilket är synd. Inte för att jag ska komma att förespråka för jag är sjukt lite insatt och bryr mig typ inget om politik. Men tycker det ändå är ett priviligium att vi har demokrati och det är mer eller mindre vår likt att visa att vi uppskattar den. Det är inte så jobbigt, jag gjorde valkompassen, såg vilket parti jag hade mest gemensamt med, gick in på deras hemsida och röstade sedan på dem xD Man kan göra det ännu enklare att bara göra valkompassen eller rösta blankt. Röstar man blankt tycker jag att man visar att man är glad att vi har demokrati men man vet inte vad man ska rösta på Sedan är jag absolut för att rösträttsåldern bör sänkas till 15- 16 år. Många som går i skolan är sjukt insatta mycket mer än vuxna (exempelvis jag Men precis, om du inte tänker rösta alls så kan en ju bara rösta blankt istället 18 sep, 2014 17:15 |
|
Solkatten
Elev |
Är sjukt trött. Dx
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2014 17:20 |
|
Ginny00
Elev |
Tog tre kontroller på orienteringen idag!! Och nu har jag inte orientering igen på ett tag, YES
18 sep, 2014 17:20 |
|
Klaestron
Elev |
18 sep, 2014 17:22 |
|
Borttagen
|
Ni som inte sett denna, se den nu! xD
18 sep, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Jag HATAR småsyskon. När ens föräldrar bad min lillasyster att göra maten, då kan hon inte då får JAG göra allt och sedan kommer hon inte ens ned från sitt rum den lilla krypet :F
18 sep, 2014 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen