@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Tycker synd om min lillasysters "pojkvän".
Tror inte att han tycker att det är seriöst, men min syster ringer honom 24/7... 18 sep, 2014 14:56 |
|
Siriusis
Elev |
18 sep, 2014 14:56 |
|
Borttagen
|
Stannade hemma och slapp skolfotot idag, phew. Är så ful, ahahahah, och jag har inga kläder D: De nyaste jag har är typ från i somras, och det är ju inte ens modernt längre
18 sep, 2014 15:50 |
|
Siriusis
Elev |
18 sep, 2014 15:53
Detta inlägg ändrades senast 2017-12-25 kl. 18:11
|
|
LIA15
Elev |
18 sep, 2014 15:59 |
|
Chaemy
Elev |
18 sep, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Man blir oftast snyggare än man tror.. När jag gick i skolan brukade alla säga att de blev missnöjda med skolfotot, men jag tyckte alla var fina. Själv hade jag alltid en tendens att se ut som en förbrytare på skolfoton.. (likaså på id-kort och passfoton.. what's the deal? Haha.) 18 sep, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
Igår träffade jag min idol, efter ett uppträdande. Han var jättestressad och folk var på honom som iglar så jag ville inte tränga mig på och bli ytterligare en som tävlade om hans uppmärksamhet. Men då fick han syn på mig, lyste upp, höjde handen och hälsade glatt. Jag trodde det var allt men sen trängde han sig fram till mig och gav mig en kram! Jag blev så glad att han typ dissade de andra för mig! Hihi ^^ Jag som inte ens tänkt approacha honom, och så kom han till mig! Vi hann inte prata mer för det kom direkt folk och sökte hans uppmärksamhet och jag begav mig hemåt. Men det gör inget, jag blev så glad av att känna mig lite speciellt utvald. Jag tycker om honom ♥
I morgon ska jag på tv-inspelning där han ska vara med. Inspelningsplatsen är byggnaden precis bredvid min skola och de kändisarna som var där i dag (de spelar in två dagar) verkade vara där ganska tidigt, så det gäller nog de som ska vara med i morgon också... så hur ska jag kunna koncentrera mig i skolan i morgon när jag vet att HAN är i byggnaden intill? Jag kommer knappt våga gå ut, tänk om jag skulle stöta ihop med honom, awkward liksom! Han kanske tror att jag stalkar honom! 18 sep, 2014 16:18 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2014 16:21 |
|
themarauder
Lärare |
18 sep, 2014 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen