@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2014 13:49 |
|
Frivolt
Elev |
Blev jättesugen på att rollspela nu xD Nån som vill rolla med mig?
Gärna typ Harry Potter eller psykologisk avdelning/mentalsjukhus 18 sep, 2014 14:00 |
|
LIA15
Elev |
Vi var på biblioteket idag och jag lånade "Jag är ju så jävla easy going" av Jenny Jägerfeldt.
~ Vi har NO-prov imorgon. :c 18 sep, 2014 14:02 |
|
The Noble Lion
Elev |
Borde städa, borde plugga, borde läsa, borde göra många saker men ändå sitter jag bara här och gör inget..
18 sep, 2014 14:07 |
|
Beben
Elev |
18 sep, 2014 14:21 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att rollspela nu xD Nån som vill rolla med mig? Gärna typ Harry Potter eller psykologisk avdelning/mentalsjukhus Vad menar du med mentalsjukhuset. Jag kanske vill rolla med dig!
18 sep, 2014 14:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att rollspela nu xD Nån som vill rolla med mig? Gärna typ Harry Potter eller psykologisk avdelning/mentalsjukhus Vad menar du med mentalsjukhuset. Jag kanske vill rolla med dig! ' Wohoooo Jamen alltså typ vanlig dag på ett mentalsjukhus/psykavdelning xD ish! ^^ Kanske mentalsjukhus är lite roligare - tänkte det kanske händer mer där än typ psykavdelning (eller så är det kanske samma sak men mentalsjukhus låter mer händelserikt 18 sep, 2014 14:29 |
|
LIA15
Elev |
18 sep, 2014 14:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att rollspela nu xD Nån som vill rolla med mig? Gärna typ Harry Potter eller psykologisk avdelning/mentalsjukhus Vad menar du med mentalsjukhuset. Jag kanske vill rolla med dig! ' Wohoooo Jamen alltså typ vanlig dag på ett mentalsjukhus/psykavdelning xD ish! ^^ Kanske mentalsjukhus är lite roligare - tänkte det kanske händer mer där än typ psykavdelning (eller så är det kanske samma sak men mentalsjukhus låter mer händelserikt I nutid eller ska det vara ett gammalt mentalsjulhus? Fick en idé men du får säga nej. Eller har du en egen idé? Om inte så ugglar jag min idé!
18 sep, 2014 14:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att rollspela nu xD Nån som vill rolla med mig? Gärna typ Harry Potter eller psykologisk avdelning/mentalsjukhus Vad menar du med mentalsjukhuset. Jag kanske vill rolla med dig! ' Wohoooo Jamen alltså typ vanlig dag på ett mentalsjukhus/psykavdelning xD ish! ^^ Kanske mentalsjukhus är lite roligare - tänkte det kanske händer mer där än typ psykavdelning (eller så är det kanske samma sak men mentalsjukhus låter mer händelserikt I nutid eller ska det vara ett gammalt mentalsjulhus? Fick en idé men du får säga nej. Eller har du en egen idé? Om inte så ugglar jag min idé! Åh spelar ingen roll, men är itne så bra på historiskt så ja, halvgammalt kanske Men uggla din ide du 18 sep, 2014 14:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen