@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Fairy Tale: Drygt hundra tummar till, till Vildvittra, sen kan jag skryta om att jag bor nära en som har sitt namn på tumme-topplistan Hahaha xD Japp, det är mitt nästa mål ^^ Mitt förra var att få 1000 tummar Mitt mål är 300 10 TUMMAR KVAR IIH Woho Du fick en av mina Kan bara tänka mig när du skryter och folk bara "Tummetopplista, What?" xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 22:10 |
|
Borttagen
|
17 sep, 2014 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Fairy Tale: Drygt hundra tummar till, till Vildvittra, sen kan jag skryta om att jag bor nära en som har sitt namn på tumme-topplistan Hahaha xD Japp, det är mitt nästa mål ^^ Mitt förra var att få 1000 tummar Mitt mål är 300 10 TUMMAR KVAR IIH Du fick en tumme av mig 17 sep, 2014 22:11 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Fairy Tale: Drygt hundra tummar till, till Vildvittra, sen kan jag skryta om att jag bor nära en som har sitt namn på tumme-topplistan Hahaha xD Japp, det är mitt nästa mål ^^ Mitt förra var att få 1000 tummar Mitt mål är 300 10 TUMMAR KVAR IIH Woho Du fick en av mina Kan bara tänka mig när du skryter och folk bara "Tummetopplista, What?" xD Yup it's the Mugglis-language Svartapelsin Taack tack :3
17 sep, 2014 22:13 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag må va konstig i vanliga fall men när jag ugglar med ingetledigt så blir jag sådär extra konstig och skum! Tur att ingen ser vad vi skriver xD Tror alla hade blivit rädda för mig då.... Framförallt Klaestron o det hade varit sorgligt! Hrm.....*tar en näve chips och funderar på hur fasen man blir hyffsat normal iallafall* Being strange, how very Ravenclaw of you
17 sep, 2014 22:32 |
|
themarauder
Lärare |
Jäklar vad sugen jag är på att sjunga soul igen!!! Alltså åååh.. Kan aldrig bestämma mig för vad som är min genre.. men ja ni...
Någon som söker en 154 cm lång soul-sångerska? Och som kanske vill passa på mig och lära mig hur man rör sig på scen haha. =) - just like themarauder 17 sep, 2014 22:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag må va konstig i vanliga fall men när jag ugglar med ingetledigt så blir jag sådär extra konstig och skum! Tur att ingen ser vad vi skriver xD Tror alla hade blivit rädda för mig då.... Framförallt Klaestron o det hade varit sorgligt! Hrm.....*tar en näve chips och funderar på hur fasen man blir hyffsat normal iallafall* Being strange, how very Ravenclaw of you Mwaah! Okeeej xD Jag e trött och förstod inte eller jag tror det men kanske hittar på, skitsammaaa! Sprolla roll gummiboll! Äääsh! Jag gör bara dig lika konstig som jag 17 sep, 2014 22:41 |
|
Fellrendión
Elev |
17 sep, 2014 23:11 |
|
Borttagen
|
Google är ju bara en sökmotor så bilden måste tas bort från det ställe där den ligger uppladdad. 17 sep, 2014 23:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Google är ju bara en sökmotor så bilden måste tas bort från det ställe där den ligger uppladdad. Får se om jag kan ta bort den för det är en rätt gammal bild.
17 sep, 2014 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen