The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
IKR VÄNTA FÖRRESTEN DET ÄR INTE ELLEN PÅ DEN BILDEN DET ÄR VIOLA I ELLENS KROPP MEN JAJA JAG ANTAR ATT JAG SKA COSSA NGN SORTS MIX AV DOM MEN W/E 28 aug, 2015 23:53 |
|
kid
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: IKR VÄNTA FÖRRESTEN DET ÄR INTE ELLEN PÅ DEN BILDEN DET ÄR VIOLA I ELLENS KROPP MEN JAJA JAG ANTAR ATT JAG SKA COSSA NGN SORTS MIX AV DOM MEN W/E (Y) 28 aug, 2015 23:54 |
|
Fellrendión
Elev |
Gosh vill ha så frikkin badly. Eller något i den stilen...
http://www.ebay.com/itm/Japan-England-College-School-Girls-lovely-dress-uniform-Cosplay-lolita-/321818490315?hash=item4aede075cb Man kan använda den till såå mycket. Vill cosplaya Babydoll från Sucker Punch, men den går lika bra om jag ska göra MANGA-versionen av Battle Royale också (har redan gjort filmens version)... och säkert något mer. Finns mycket anime-shit med skoluniformer.
29 aug, 2015 02:14 |
|
Borttagen
|
Har börjat gilla massa nya låtar tack vare tpc spellistan :'D
29 aug, 2015 08:58 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har börjat gilla massa nya låtar tack vare tpc spellistan :'D Jag med Haha, blev nyss jätteförvånad när en låt jag lagt in kom upp x' Btw så känner jag mig så cool som har gått i samma klass som Tim (Timothy) som var med i kp fixar och fick träffa sälar! Nån som bryr sig? Nej? okej... Jag är jag, det är inte du :P
29 aug, 2015 09:10 |
|
Safir
Elev |
Alla som ska till Umeå måste säga till så jag kan attackkrama er och visa er stan ok < 333
~ ![]() Btw R (tjejen jag typ är på g med) är jättegullig, hon skickade den här bilden igår och ba 'look it's us' ♥ och det ser verkligen ut som oss så jag ba aww ;u;
29 aug, 2015 10:38 |
|
Kim Potter
Elev |
29 aug, 2015 12:21 |
|
kid
Elev |
Skrivet av Safir: Alla som ska till Umeå måste säga till så jag kan attackkrama er och visa er stan ok < 333 ~ ![]() Btw R (tjejen jag typ är på g med) är jättegullig, hon skickade den här bilden igår och ba 'look it's us' ♥ och det ser verkligen ut som oss så jag ba aww ;u; Bubbline!! 29 aug, 2015 13:13 |
|
Kim Potter
Elev |
29 aug, 2015 13:21 |
|
Fellrendión
Elev |
Är det skumt att jag gillar Judit & Judit väldigt mycket? o.o tycker bara de gör jätteroliga parodier.
29 aug, 2015 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen