@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Jag och Corvus Corax firar vår tredje bröllopsdag idag ♥ Grattis! ^-^ Tack!! ♥ 17 sep, 2014 21:39 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Nej, blä xD Alla är så perfekta D: Skrivet av Borttagen: Det går tyvärr inte! Du är så snygg att det inte går att bli bättre. HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Egentligen är det så synd att typ alla tänker så
17 sep, 2014 21:45 |
|
Fairy Tale
Elev |
Drygt hundra tummar till, till Vildvittra, sen kan jag skryta om att jag bor nära en som har sitt namn på tumme-topplistan
17 sep, 2014 21:50
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-17 kl. 21:50
|
|
AzrabellaB
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AzrabellaB: THIS ALIEN IS ONLY BJUUUUTIFUL WITH 10000 TON SMINK XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av AzrabellaB: ALIEN IS ALL I CAN SEEEE Skrivet av Borttagen: Skrivet av AzrabellaB: Jo, alla i min klass kommer typ och ser ut som modeller i skolan -.- TILL OCH MED I IDROTTSKLÄDER SER ALLA SÅ BRA UT SÅ ATT MAN VILL ÄTA LERA D: Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Du, tare chill. Med ditt utseende haru inget å va nervös över Ta en titt på din profilbild. MODELL. WELL THEN IT'S A BJUUUUTIFUL ALIEN! BUT I THINK THAT ALIEN IS BJUUUUTIFUL INSIDE OUT AND SHE IS SO COOLISH! :3 min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 17 sep, 2014 21:50 |
|
Frivolt
Elev |
Jag må va konstig i vanliga fall men när jag ugglar med ingetledigt så blir jag sådär extra konstig och skum! Tur att ingen ser vad vi skriver xD Tror alla hade blivit rädda för mig då.... Framförallt Klaestron o det hade varit sorgligt!
Hrm.....*tar en näve chips och funderar på hur fasen man blir hyffsat normal iallafall* 17 sep, 2014 21:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Drygt hundra tummar till, till Vildvittra, sen kan jag skryta om att jag bor nära en som har sitt namn på tumme-topplistan Hahaha xD Japp, det är mitt nästa mål ^^ Mitt förra var att få 1000 tummar "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: En sak som jag hatar med att jobba som timvikarie: Man vet inte när eller hur mycket man får jobba varje månad. Hittills har jag jobbat två dagar i september. BLÄ! Känner med dig ♥ Har fått en tjänst på ett halvår nu, men sen blir det ut att vikariera igen. Hatar det, hatar att inte veta om man får jobb eller ej. Om man har dagen uppbokad, behöva vara tillgänglig hela tiden. Inte kunna veta hur mycket man får jobb på en hel månad. Taack Grattis till ditt vikariat, inte alls avundsjuk liksom. Vad jobbar du inom? Jag behöver inte vara tillgänglig på helger eftersom jag är timmis inom barn & utbildning, det är iaf något positivt! 17 sep, 2014 21:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: En sak som jag hatar med att jobba som timvikarie: Man vet inte när eller hur mycket man får jobba varje månad. Hittills har jag jobbat två dagar i september. BLÄ! Känner med dig ♥ Har fått en tjänst på ett halvår nu, men sen blir det ut att vikariera igen. Hatar det, hatar att inte veta om man får jobb eller ej. Om man har dagen uppbokad, behöva vara tillgänglig hela tiden. Inte kunna veta hur mycket man får jobb på en hel månad. Taack Grattis till ditt vikariat, inte alls avundsjuk liksom. Vad jobbar du inom? Jag behöver inte vara tillgänglig på helger eftersom jag är timmis inom barn & utbildning, det är iaf något positivt! Tack Det är så härligt Jobbar inom förskolan (är utbildad förskollärare) Det är positivt, känner att det är på helger man kan vila ut eftersom man aldrig vet när eller om mobilen ringer på vardagarna. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: En sak som jag hatar med att jobba som timvikarie: Man vet inte när eller hur mycket man får jobba varje månad. Hittills har jag jobbat två dagar i september. BLÄ! Känner med dig ♥ Har fått en tjänst på ett halvår nu, men sen blir det ut att vikariera igen. Hatar det, hatar att inte veta om man får jobb eller ej. Om man har dagen uppbokad, behöva vara tillgänglig hela tiden. Inte kunna veta hur mycket man får jobb på en hel månad. Taack Grattis till ditt vikariat, inte alls avundsjuk liksom. Vad jobbar du inom? Jag behöver inte vara tillgänglig på helger eftersom jag är timmis inom barn & utbildning, det är iaf något positivt! Tack Det är så härligt Jobbar inom förskolan (är utbildad förskollärare) Det är positivt, känner att det är på helger man kan vila ut eftersom man aldrig vet när eller om mobilen ringer på vardagarna. Kan tänka mig det! Själv är jag utbildad elevassistent/undersköterska och springer runt på de olika särskolorna i min stad, men det är kul! Mysiga barn och ungdomar Jag kan bara hålla med, då får man passa på att slappna av! 17 sep, 2014 22:04 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Fairy Tale: Drygt hundra tummar till, till Vildvittra, sen kan jag skryta om att jag bor nära en som har sitt namn på tumme-topplistan Hahaha xD Japp, det är mitt nästa mål ^^ Mitt förra var att få 1000 tummar Mitt mål är 300 10 TUMMAR KVAR IIH
17 sep, 2014 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen