@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså vårt klassfoto är fett dåligt??? (nej, säger inte detta bara för att jag ser hemsk ut, det är jättedåligt ljus och jättedåligt taget)
17 sep, 2014 21:00 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: åh, vill också kunna lyssna på musik på lektionerna >.< Skrivet av cikki: Jag har gjort det i flera år, det är underbart! Vi brukar lyssna på musik med våra iPads under matten (samt typ alla andra lektioner) hahah, det är awesome. Dock så får vi inte det under NO:n och obv inte under slöjd, bild, musik och idrott ... men typ allt annat ;3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cx Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: Kom på det först idag och fattar inte hur jag kunnat lida igenom en matteläxa innan eh .__. Ok, ska inte lyssna på nån lugn låt isåfall ^^ Aja... lyssnar på på musik typ hela tiden när jag inte är i skolan så heh C: Alltså det är skumt, för jag kan VERKLIGEN inte koncentrera mig om jag lyssnar på musik i hörlurar, men om jag bara sätter på musik från mobilhögtalaren, utan hörlurar, kan jag koncentrera mig jätte bra o.o ;;
17 sep, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AzrabellaB: Jo, alla i min klass kommer typ och ser ut som modeller i skolan -.- TILL OCH MED I IDROTTSKLÄDER SER ALLA SÅ BRA UT SÅ ATT MAN VILL ÄTA LERA D:Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Du, tare chill. Med ditt utseende haru inget å va nervös över 17 sep, 2014 21:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Skolfoton är till för att alla ska bli fula och stela som statyer. Så det är ingen ide att kämpa, detta är bara skolfotonas ondskefulla plan genom årtiondena "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 21:02
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-18 kl. 14:53
|
|
cikki
Elev |
Skrivet av lumos1: Skumt o.oSkrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: åh, vill också kunna lyssna på musik på lektionerna >.< Skrivet av cikki: Jag har gjort det i flera år, det är underbart! Vi brukar lyssna på musik med våra iPads under matten (samt typ alla andra lektioner) hahah, det är awesome. Dock så får vi inte det under NO:n och obv inte under slöjd, bild, musik och idrott ... men typ allt annat ;3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cx Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: Kom på det först idag och fattar inte hur jag kunnat lida igenom en matteläxa innan eh .__. Ok, ska inte lyssna på nån lugn låt isåfall ^^ Aja... lyssnar på på musik typ hela tiden när jag inte är i skolan så heh C: Alltså det är skumt, för jag kan VERKLIGEN inte koncentrera mig om jag lyssnar på musik i hörlurar, men om jag bara sätter på musik från mobilhögtalaren, utan hörlurar, kan jag koncentrera mig jätte bra o.o 17 sep, 2014 21:02 |
|
AzrabellaB
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AzrabellaB: Jo, alla i min klass kommer typ och ser ut som modeller i skolan -.- TILL OCH MED I IDROTTSKLÄDER SER ALLA SÅ BRA UT SÅ ATT MAN VILL ÄTA LERA D: Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Du, tare chill. Med ditt utseende haru inget å va nervös över Ta en titt på din profilbild. MODELL. min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 17 sep, 2014 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AzrabellaB: ALIEN IS ALL I CAN SEEEE Skrivet av Borttagen: Skrivet av AzrabellaB: Jo, alla i min klass kommer typ och ser ut som modeller i skolan -.- TILL OCH MED I IDROTTSKLÄDER SER ALLA SÅ BRA UT SÅ ATT MAN VILL ÄTA LERA D: Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Du, tare chill. Med ditt utseende haru inget å va nervös över Ta en titt på din profilbild. MODELL. 17 sep, 2014 21:05 |
|
AzrabellaB
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AzrabellaB: ALIEN IS ALL I CAN SEEEE Skrivet av Borttagen: Skrivet av AzrabellaB: Jo, alla i min klass kommer typ och ser ut som modeller i skolan -.- TILL OCH MED I IDROTTSKLÄDER SER ALLA SÅ BRA UT SÅ ATT MAN VILL ÄTA LERA D: Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Du, tare chill. Med ditt utseende haru inget å va nervös över Ta en titt på din profilbild. MODELL. WELL THEN IT'S A BJUUUUTIFUL ALIEN! min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 17 sep, 2014 21:10 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: I know...jag bar bakat dem alldeles själv! Skrivet av LauraTree: GRATTIS Hedwig96!!! Tänk nu är du myndig! :0 ![]() Ha en totally awesome födelsedag!! 17 sep, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
Jag och Corvus Corax firar vår tredje bröllopsdag idag ♥
17 sep, 2014 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen