@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Jag har gjort det i flera år, det är underbart! Vi brukar lyssna på musik med våra iPads under matten (samt typ alla andra lektioner) hahah, det är awesome. Dock så får vi inte det under NO:n och obv inte under slöjd, bild, musik och idrott ... men typ allt annat ;3Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cx Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: Kom på det först idag och fattar inte hur jag kunnat lida igenom en matteläxa innan eh .__. Ok, ska inte lyssna på nån lugn låt isåfall ^^ 17 sep, 2014 20:09 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: åh, vill också kunna lyssna på musik på lektionerna >.< Skrivet av cikki: Jag har gjort det i flera år, det är underbart! Vi brukar lyssna på musik med våra iPads under matten (samt typ alla andra lektioner) hahah, det är awesome. Dock så får vi inte det under NO:n och obv inte under slöjd, bild, musik och idrott ... men typ allt annat ;3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cx Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: Kom på det först idag och fattar inte hur jag kunnat lida igenom en matteläxa innan eh .__. Ok, ska inte lyssna på nån lugn låt isåfall ^^ Aja... lyssnar på på musik typ hela tiden när jag inte är i skolan så heh C: 17 sep, 2014 20:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahaha paradise hotel a la politik
http://www.lajkat.se/4-bilder-pa-hur-det-skulle-vara-om-riksdagen-var-som-paradise-hotel/ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 sep, 2014 20:19 |
|
Beben
Elev |
17 sep, 2014 20:33 |
|
Klaestron
Elev |
17 sep, 2014 20:51 |
|
Borttagen
|
HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.-
17 sep, 2014 20:56 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det går tyvärr inte! Du är så snygg att det inte går att bli bättre.HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.-
17 sep, 2014 20:58 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1. Åk till ett sjukhusHUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- 2. Gör en ansiktslyftning 3. Lämna Jorden eftersom att världen håller på att gå under :' 17 sep, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Nej, blä xD Alla är så perfekta D:Skrivet av Borttagen: Det går tyvärr inte! Du är så snygg att det inte går att bli bättre. HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- 17 sep, 2014 20:59 |
|
AzrabellaB
Elev |
Skrivet av Borttagen: HUR BLIR MAN SNYGG????!?!?! #skolfoto -.- Du, tare chill. Med ditt utseende haru inget å va nervös över min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 17 sep, 2014 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen