Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17844 17845 17846 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Beben
Elev

Avatar


Känner att alla i min klass kan behöva gå en kurs i hur man ler

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

17 sep, 2014 19:40

Frivolt
Elev

Avatar


Har bakat kladdkaka

Och snart äre iiidoooool

17 sep, 2014 19:40

Vildvittra
Elev

Avatar


"Ryssland är större än Pluto, om du skulle lägga Ryssland runt Pluto."
Älskar värdelöst vetande ;D

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

17 sep, 2014 19:41

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag blev bjuden på en cider idag på en restaurang, när servitören frågade efter ID och såg att det var idag. Var ut och åt med mamma, mommo och fammu.

17 sep, 2014 19:45

Borttagen

Avatar


Nu är mitt hår lila, iiiiih ♥ Försökte ta en bild med min dator, men det var så dåligt ljus så den lila färgen syntes inte

17 sep, 2014 19:56

cikki
Elev

Avatar


Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C:

17 sep, 2014 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C:
Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cx

17 sep, 2014 20:00

Borttagen

Avatar


Jag kastade en basketboll på min kompis i klassrummet, men jag missade ( ) och träffade en klasskompis mobilladdare. Den gick sönder, trodde vi, men sen lagade en annan klasskompis den. Men dagen efter så har telefonen gått sönder, laddaruttaget. Det är så j*vla konstigt då bollen inte ens nuddade telefonen

Och det värsta är, om det inte går att laga så kostar en sån telefon över 3000

17 sep, 2014 20:02

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C:
Jag vet, det är helt amazing! Mina lärare har dock lagt förbud på att lyssna på musik när man jobbar, har ingen aning om hur jag ska lyckas koncentrera mig..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

17 sep, 2014 20:02

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av cikki:
Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C:
Jag vet, det är helt amazing! Mina lärare har dock lagt förbud på att lyssna på musik när man jobbar, har ingen aning om hur jag ska lyckas koncentrera mig..
HELT amazing! Vi får inte heller lyssna på musik på skolan, vi får inte ens ha mobilerna i byggnaden så eh :c

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C:
Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cx

Kom på det först idag och fattar inte hur jag kunnat lida igenom en matteläxa innan eh .__.
Ok, ska inte lyssna på nån lugn låt isåfall ^^

17 sep, 2014 20:05

1 2 3 ... 17844 17845 17846 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.