@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
17 sep, 2014 19:40 |
|
Frivolt
Elev |
Har bakat kladdkaka
Och snart äre iiidoooool 17 sep, 2014 19:40 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ryssland är större än Pluto, om du skulle lägga Ryssland runt Pluto."
Älskar värdelöst vetande ;D "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 19:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag blev bjuden på en cider idag på en restaurang, när servitören frågade efter ID och såg att det var idag. Var ut och åt med mamma, mommo och fammu.
17 sep, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
Nu är mitt hår lila, iiiiih ♥ Försökte ta en bild med min dator, men det var så dåligt ljus så den lila färgen syntes inte
17 sep, 2014 19:56 |
|
cikki
Elev |
Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C:
17 sep, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cxProvar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: 17 sep, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
Jag kastade en basketboll på min kompis i klassrummet, men jag missade (
Och det värsta är, om det inte går att laga så kostar en sån telefon över 3000 17 sep, 2014 20:02 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av cikki: Jag vet, det är helt amazing! Mina lärare har dock lagt förbud på att lyssna på musik när man jobbar, har ingen aning om hur jag ska lyckas koncentrera mig..Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: 17 sep, 2014 20:02 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Beben: HELT amazing! Vi får inte heller lyssna på musik på skolan, vi får inte ens ha mobilerna i byggnaden så eh :c Skrivet av cikki: Jag vet, det är helt amazing! Mina lärare har dock lagt förbud på att lyssna på musik när man jobbar, har ingen aning om hur jag ska lyckas koncentrera mig.. Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: Jag gör alltid det! Jag brukar bli mer koncentrerad av musik ... såklart beror det på vilken musik. Jag brukar lyssna på typ pop och metal, för lugna låtar distraherar mig cx Provar att lyssna på musik medan jag gör läxan. PROVA DET det hjälper konstigt nog! C: Kom på det först idag och fattar inte hur jag kunnat lida igenom en matteläxa innan eh .__. Ok, ska inte lyssna på nån lugn låt isåfall ^^ 17 sep, 2014 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen