@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
17 sep, 2014 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Borttagen: HAHAHAHHAHAHA älskar din gif med papegojan xDDD Kämpa på med naglen jag hejar på dig! Jag har typ en nagel under min nagel som gör jätteont Hehe, tack, hittade den på tumblr och kunde inte bara motså … xD Tack, ska försöka klippa av den :p ♥ 17 sep, 2014 18:18 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Beben: Jag har tydligen glömt bort hur man dricker.. Tänkte först att du menade alkohol cx that's all I got to say 17 sep, 2014 18:27 |
|
Frivolt
Elev |
Funderar på att baka kladdkaka!! Eller chokladbollar om jag inte har några ägg!!
Vill brodera! D: Sticka....kan inte D: 17 sep, 2014 18:29 |
|
Klaestron
Elev |
17 sep, 2014 18:31 |
|
Hapo
Elev |
Jag känner för att gå in på cdon och shoppa loss bland alla böcker, bättre att lägga mina pengar på det istället för typ.. kläder? armband?
Japp, vi ses senare, när jag är en sisådär 5-10 böcker rikare eller nåt ^^ och några hundra kronor fattigare.. 17 sep, 2014 18:35 |
|
themarauder
Lärare |
Kan inte bestämma mig för vilken mat jag ska laga..
Kycklingtacos, eller strimlad lövbiff med grädde etc? Ändrar mig hela tiden.. =) - just like themarauder 17 sep, 2014 18:40 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av themarauder: Kan inte bestämma mig för vilken mat jag ska laga.. Kycklingtacos, eller strimlad lövbiff med grädde etc? Ändrar mig hela tiden.. Kycklingtacos! 17 sep, 2014 18:41 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av LIA15: Skrivet av themarauder: Kan inte bestämma mig för vilken mat jag ska laga.. Kycklingtacos, eller strimlad lövbiff med grädde etc? Ändrar mig hela tiden.. Kycklingtacos! Lutar åt det hållet =) =) - just like themarauder 17 sep, 2014 18:43 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: GRATTIS Hedwig96!!! Tänk nu är du myndig! :0 ![]() Ha en totally awesome födelsedag!! 17 sep, 2014 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen