@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: En sak som jag hatar med att jobba som timvikarie: Man vet inte när eller hur mycket man får jobba varje månad. Hittills har jag jobbat två dagar i september. BLÄ! Känner med dig ♥ Har fått en tjänst på ett halvår nu, men sen blir det ut att vikariera igen. Hatar det, hatar att inte veta om man får jobb eller ej. Om man har dagen uppbokad, behöva vara tillgänglig hela tiden. Inte kunna veta hur mycket man får jobb på en hel månad. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 12:33 |
|
Atira
Elev |
Litter i soffan med täcke och kudde och dricker te för jag har sjukt ont i halsen. Stör mig på denna förkylning. >.<
17 sep, 2014 12:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Ithrenniel påminde mig om denna, någon annan som minns? :3
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 12:46 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Dra igång Harry Potter and the Chamber of Secrets på ljudbok och brodera medan man dricker morgonkaffet var en bra plan! Ååååååh!! Jag vill också D: Brodera alltså...men har inget att brodera på...och är värdelös på att brodera xD Kanske ska försöka virka istället, försöka se om jag kan virka en sån där kyckling! Se om det går xD OM ja hittar beskrivningen hur man gör.... Och lyssna på chamber of secrets.....eller nån HP bok iaf Stephen Fry får en alltid på bra humör!
17 sep, 2014 13:01 |
|
Frivolt
Elev |
åååh!!! Den minns jag 17 sep, 2014 13:30 |
|
trolltand
Elev |
17 sep, 2014 14:02 |
|
Boba
Elev |
Yey, vår lärare i tyska var tydligen inte i skolan idag, så vi i tyskgruppen fick sluta dagen 13.35 i stället för 15.00.
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Boba: Kungliga Operan har ju kostymutförsäljning och min far var så snäll och åkte dit tidigare idag. Nu är jag och brorsan stolta ägare till en 1700-talskostym och en 1800-talsuniform. Jag såg reklam eller något om det på tvn och jag blev sååå sugen på att gå! Är avundsjuk på dig och din bror nu Sista dagen för försäljningen är idag (vilket du kanske redan vet), men jag vet ju inte om du har någon möjlighet att ta dig dit. Pappa sade också att det var åtminstone en timmes kö, men dräkterna är fina och mycket välsydda, trots åldern. Själv är jag väldigt nöjd, ska överraska mina vänner om en vecka, då de är hembjudna till mig. :p Lycka till, om du av någon anledning skulle besöka Operan senare. c: 17 sep, 2014 14:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Gissa vem som blir myndig idag?
17 sep, 2014 15:05 |
|
Frivolt
Elev |
GRATTIIIIS 17 sep, 2014 15:06 |
|
Hedwig96
Elev |
17 sep, 2014 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen