@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Mitt extrema chokladberoende har gått över styr. På riktigt nu. Det är sjukt mycket och ja.. inte bra helt enkelt. Och nu börjar jag inse att om jag forsätter såhär kan det faktiskt påverka min vikt o.o Kan äta typ hur mycket som helst utan att gå upp en gram men seriöst 5 st 100 g chokladkakor, plus 2 kexchokladkakor och nutella på varje macka, oboy i varje mjölkglas och chokladkex till frukost idag T_T Ska köpa en chokladkaka nu, men inte äta upp den på en gång den här gången.
![]()
17 sep, 2014 11:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Samma här D: =( har så svårt att uttrycka mig själv i text. Jag skall kommentera en Haverirapport, har hittat en bra rapport, skrivit ut den och markerat viktigt med markeringspenna. Bara skrivandet kvar nu =( 17 sep, 2014 11:28 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Samma här D: =( har så svårt att uttrycka mig själv i text. Jag skall kommentera en Haverirapport, har hittat en bra rapport, skrivit ut den och markerat viktigt med markeringspenna. Bara skrivandet kvar nu =( Åh, stackare =( Jag skrev faktiskt klart detta arbete för ett år sedan, men det försvann för att datorn kraschade.. känns väldigt surt =( =) - just like themarauder 17 sep, 2014 11:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Åh, minns ni ♥ :3
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2014 11:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Samma här D: =( har så svårt att uttrycka mig själv i text. Jag skall kommentera en Haverirapport, har hittat en bra rapport, skrivit ut den och markerat viktigt med markeringspenna. Bara skrivandet kvar nu =( Åh, stackare =( Jag skrev faktiskt klart detta arbete för ett år sedan, men det försvann för att datorn kraschade.. känns väldigt surt =( NEJ USCH! sådant är en mardröm :O 17 sep, 2014 11:54 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Samma här D: =( har så svårt att uttrycka mig själv i text. Jag skall kommentera en Haverirapport, har hittat en bra rapport, skrivit ut den och markerat viktigt med markeringspenna. Bara skrivandet kvar nu =( Åh, stackare =( Jag skrev faktiskt klart detta arbete för ett år sedan, men det försvann för att datorn kraschade.. känns väldigt surt =( NEJ USCH! sådant är en mardröm :O I know =(( man tappar verkligen all lust till allting.. =) - just like themarauder 17 sep, 2014 12:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Samma här D: =( har så svårt att uttrycka mig själv i text. Jag skall kommentera en Haverirapport, har hittat en bra rapport, skrivit ut den och markerat viktigt med markeringspenna. Bara skrivandet kvar nu =( Åh, stackare =( Jag skrev faktiskt klart detta arbete för ett år sedan, men det försvann för att datorn kraschade.. känns väldigt surt =( NEJ USCH! sådant är en mardröm :O I know =(( man tappar verkligen all lust till allting.. Ja jag förstår det. Usch jag har ingen pluggmotivation alls D: 17 sep, 2014 12:03 |
|
Beben
Elev |
17 sep, 2014 12:19 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Samma här D: =( har så svårt att uttrycka mig själv i text. Jag skall kommentera en Haverirapport, har hittat en bra rapport, skrivit ut den och markerat viktigt med markeringspenna. Bara skrivandet kvar nu =( Åh, stackare =( Jag skrev faktiskt klart detta arbete för ett år sedan, men det försvann för att datorn kraschade.. känns väldigt surt =( NEJ USCH! sådant är en mardröm :O I know =(( man tappar verkligen all lust till allting.. Ja jag förstår det. Usch jag har ingen pluggmotivation alls D: Inte jag heller =/ har börjat fundera på ta en paus från allt pluggande. Kanske resa lite, jobba, eller göra något annat. Har en bokidé, lite musikgrejor jag gärna satt i verket, o lite andra drömmar som jag har fått släppa lite.. =) - just like themarauder 17 sep, 2014 12:21 |
|
Borttagen
|
En sak som jag hatar med att jobba som timvikarie: Man vet inte när eller hur mycket man får jobba varje månad. Hittills har jag jobbat två dagar i september. BLÄ!
17 sep, 2014 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen