@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Springtävling i skolan idag.. Tror det är typ 8km eller något ;-; DÖDA MIG NÅGON PLS
17 sep, 2014 06:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
har gjort en ny pottermore: MagicAsh11862 c: adda gääärna
speech! 17 sep, 2014 07:32 |
|
Frivolt
Elev |
Min syster kommer typ och hälsar på snart, och här sitter jag i pyjamas under täcket och vill inte stiga upp...Kanske jag borde ta o göra en kraftansträngning och stiga upp..... xD
17 sep, 2014 10:56 |
|
themarauder
Lärare |
17 sep, 2014 11:00 |
|
Borttagen
|
17 sep, 2014 11:03 |
|
Klaestron
Elev |
Dra igång Harry Potter and the Chamber of Secrets på ljudbok och brodera medan man dricker morgonkaffet var en bra plan!
17 sep, 2014 11:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Dra igång Harry Potter and the Chamber of Secrets på ljudbok och brodera medan man dricker morgonkaffet var en bra plan! Ååååååh!! Jag vill också D: Brodera alltså...men har inget att brodera på...och är värdelös på att brodera xD Kanske ska försöka virka istället, försöka se om jag kan virka en sån där kyckling! Se om det går xD OM ja hittar beskrivningen hur man gör.... Och lyssna på chamber of secrets.....eller nån HP bok iaf 17 sep, 2014 11:07 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Samma här D: =( har så svårt att uttrycka mig själv i text. =) - just like themarauder 17 sep, 2014 11:07 |
|
Frivolt
Elev |
Så, nu har jag till och med sagt till min danslärare att jag är sjuk o inte kommer på dansen ikväll! Så, då har jag verkligen bestämt åt min kropp - idag är jag sjuk! ;D
Men jag orkar fatiskt inte, känner mig så sliten fast jag inte gjort nånting....Aja, kan ju bero på annat men känns värdelöst att gå dit om jag ändå inte orkar ge allt eller ens hälften! 17 sep, 2014 11:12 |
|
APELSiiN
Elev |
Stannade hemma eftersom vi har orientering hela dagen, och jag har redan blivit godkänd i orientering förra året. Detta är samma idrottskurs, idrott 1 så ja... lol.
![]()
17 sep, 2014 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen