Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17839 17840 17841 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Springtävling i skolan idag.. Tror det är typ 8km eller något ;-; DÖDA MIG NÅGON PLS

17 sep, 2014 06:42

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


har gjort en ny pottermore: MagicAsh11862 c: adda gääärna

speech!

17 sep, 2014 07:32

Frivolt
Elev

Avatar


Min syster kommer typ och hälsar på snart, och här sitter jag i pyjamas under täcket och vill inte stiga upp...Kanske jag borde ta o göra en kraftansträngning och stiga upp..... xD

17 sep, 2014 10:56

themarauder
Lärare

Avatar


Försöker skriva ett högskolearbete...
DET GÅR INTE BRA

=) - just like themarauder

17 sep, 2014 11:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Försöker skriva ett högskolearbete...
DET GÅR INTE BRA


Samma här D:

17 sep, 2014 11:03

Klaestron
Elev

Avatar


Dra igång Harry Potter and the Chamber of Secrets på ljudbok och brodera medan man dricker morgonkaffet var en bra plan!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

17 sep, 2014 11:04

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Dra igång Harry Potter and the Chamber of Secrets på ljudbok och brodera medan man dricker morgonkaffet var en bra plan!


Ååååååh!! Jag vill också D: Brodera alltså...men har inget att brodera på...och är värdelös på att brodera xD Kanske ska försöka virka istället, försöka se om jag kan virka en sån där kyckling! Se om det går xD OM ja hittar beskrivningen hur man gör....
Och lyssna på chamber of secrets.....eller nån HP bok iaf

17 sep, 2014 11:07

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Försöker skriva ett högskolearbete...
DET GÅR INTE BRA


Samma här D:


=( har så svårt att uttrycka mig själv i text.

=) - just like themarauder

17 sep, 2014 11:07

Frivolt
Elev

Avatar


Så, nu har jag till och med sagt till min danslärare att jag är sjuk o inte kommer på dansen ikväll! Så, då har jag verkligen bestämt åt min kropp - idag är jag sjuk! ;D

Men jag orkar fatiskt inte, känner mig så sliten fast jag inte gjort nånting....Aja, kan ju bero på annat men känns värdelöst att gå dit om jag ändå inte orkar ge allt eller ens hälften!

17 sep, 2014 11:12

APELSiiN
Elev

Avatar


Stannade hemma eftersom vi har orientering hela dagen, och jag har redan blivit godkänd i orientering förra året. Detta är samma idrottskurs, idrott 1 så ja... lol.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F39c4fa2ab966749570cea83739a5c7e9%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Ffc121ec46bd486774c2c3a18eb192f9d%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto2_250.gif

17 sep, 2014 11:21

1 2 3 ... 17839 17840 17841 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.