@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Jag dör tråkighetsdöden här D:. Är jag så tråkig?? ;O Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar! Haha närå, men det tar ju sån tid för dig att svara ibland :3 (vilket det absolut inte gör för mig *host*) Ska springa skoljoggen imorgon för att inte bli underkänd i idrott, är förkyld och har feber det kan ju inte sluta bra D:. Pffff! precis, du är ju inte alls lika långsam *hooost* Åååh fyfan D: lider med dig!! Man ska ju egentligen inte träna när man har feber, för det kan vara jättefarligt! Man kan skadas för livet eller dö i värsta fall D: Det är inte okej! Du borde få slippa!! (trust me, jag har läst om det där Jag ska mest typ göra allt för att bli lite mer sjuk än vad jag egentligen är (ska försöka bestämma åt min kropp alltså) och ligga hemma o tycka synd om mig själv o äta kladdkaka xD O stretcha Perfektion tar tid Och 5 hela kilometer också 16 sep, 2014 23:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-16 kl. 23:47
|
|
Hapo
Elev |
Jag ba: "Ååh jag ska gå och lägga mig vid tio senast halv elva nu" innan skolan började.
... Jag är så jävla bra på att slutföra mål 16 sep, 2014 23:37 |
|
Frivolt
Elev |
Nattamat is the shit
17 sep, 2014 00:00 |
|
themarauder
Lärare |
17 sep, 2014 00:03 |
|
Frivolt
Elev |
Var det jag och min nattamat som gjorde dig hungrig? 17 sep, 2014 00:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Tänk vad mycket bättre lovet kan kännas efter ett telefonsamtal med den mest underbara pojkvän man kan ha!
![]()
17 sep, 2014 00:27 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Var det jag och min nattamat som gjorde dig hungrig? hahah, jaa =) det kanske får bli väldigt tidig frukost ist.. är så lat =) - just like themarauder 17 sep, 2014 00:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Var det jag och min nattamat som gjorde dig hungrig? hahah, jaa =) det kanske får bli väldigt tidig frukost ist.. är så lat ååh ;O Jaa, om du orkar dig upp så xD haha!! Do what you want 17 sep, 2014 00:41 |
|
Klaestron
Elev |
17 sep, 2014 01:04 |
|
Solkatten
Elev |
Har lite träningsvärk efter idrotten igår.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2014 06:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen