Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17838 17839 17840 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
ingetledigt
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av ingetledigt:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av ingetledigt:
Jag dör tråkighetsdöden här D:.


Är jag så tråkig?? ;O


Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar!


Haha närå, men det tar ju sån tid för dig att svara ibland :3 (vilket det absolut inte gör för mig *host*)

Ska springa skoljoggen imorgon för att inte bli underkänd i idrott, är förkyld och har feber det kan ju inte sluta bra D:.



Pffff! precis, du är ju inte alls lika långsam *hooost*

Åååh fyfan D: lider med dig!! Man ska ju egentligen inte träna när man har feber, för det kan vara jättefarligt! Man kan skadas för livet eller dö i värsta fall D: Det är inte okej! Du borde få slippa!! (trust me, jag har läst om det där Okej du dör nog inte men man kan få hjärtmuskelinflammation och det är inte bra)
Jag ska mest typ göra allt för att bli lite mer sjuk än vad jag egentligen är (ska försöka bestämma åt min kropp alltså) och ligga hemma o tycka synd om mig själv o äta kladdkaka xD O stretcha


Perfektion tar tid

Och 5 hela kilometer också + att vi inte har någon aning om hur spåret är så alla kommer springa vilse. Så svarar jag inte före 19 så ring efterlyst. Oj, det låter farligt. Inte för jag vet vad det är men jag vill ju inte dö i ett springspår D:.

16 sep, 2014 23:33

Detta inlägg ändrades senast 2014-09-16 kl. 23:47
Antal ändringar: 2

Hapo
Elev

Avatar


Jag ba: "Ååh jag ska gå och lägga mig vid tio senast halv elva nu" innan skolan började.

...

Jag är så jävla bra på att slutföra mål

16 sep, 2014 23:37

Frivolt
Elev

Avatar


Nattamat is the shit

17 sep, 2014 00:00

themarauder
Lärare

Avatar


Är hungrig.. =(
varför blir man alltid det vid den här tiden?

=) - just like themarauder

17 sep, 2014 00:03

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Är hungrig.. =(
varför blir man alltid det vid den här tiden?


Var det jag och min nattamat som gjorde dig hungrig? hahah!! Men gör nån mat då? Jag kokade nudlar jag Supergott!!

17 sep, 2014 00:26

Cara Riddle
Elev

Avatar


Tänk vad mycket bättre lovet kan kännas efter ett telefonsamtal med den mest underbara pojkvän man kan ha!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

17 sep, 2014 00:27

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Är hungrig.. =(
varför blir man alltid det vid den här tiden?


Var det jag och min nattamat som gjorde dig hungrig? hahah!! Men gör nån mat då? Jag kokade nudlar jag Supergott!!

hahah, jaa =)
det kanske får bli väldigt tidig frukost ist.. är så lat

=) - just like themarauder

17 sep, 2014 00:32

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Är hungrig.. =(
varför blir man alltid det vid den här tiden?


Var det jag och min nattamat som gjorde dig hungrig? hahah!! Men gör nån mat då? Jag kokade nudlar jag Supergott!!

hahah, jaa =)
det kanske får bli väldigt tidig frukost ist.. är så lat



ååh ;O Jaa, om du orkar dig upp så xD haha!! Do what you want

17 sep, 2014 00:41

Klaestron
Elev

Avatar


Vad gör jag ens uppe nu?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

17 sep, 2014 01:04

Solkatten
Elev

Avatar


Har lite träningsvärk efter idrotten igår.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 sep, 2014 06:33

1 2 3 ... 17838 17839 17840 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.