Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17837 17838 17839 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså.



Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar.
Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Händer oftast att man är sjukt pigg innan lektionerna men sen så är man allmänt trött när man ska ha det. D:

16 sep, 2014 22:53

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av themarauder:
HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså.



Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar.
Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Händer oftast att man är sjukt pigg innan lektionerna men sen så är man allmänt trött när man ska ha det. D:

Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också..
Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe..

=) - just like themarauder

16 sep, 2014 22:55

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av themarauder:
HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså.



Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar.
Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Händer oftast att man är sjukt pigg innan lektionerna men sen så är man allmänt trött när man ska ha det. D:

Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också..
Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe..


Jobbigt. D:
Det är ju bra! Man får tid över att göra lite andra grejer också. :3

16 sep, 2014 22:56

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av themarauder:
HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså.



Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar.
Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Händer oftast att man är sjukt pigg innan lektionerna men sen så är man allmänt trött när man ska ha det. D:

Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också..
Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe..


Jobbigt. D:
Det är ju bra! Man får tid över att göra lite andra grejer också. :3

Jaa, precis.. Blir så stressad också av att det är stökigt.. o så orkar jag inte laga mat när det redan är ett diskberg..

Blev det ngn film eller? =)

=) - just like themarauder

16 sep, 2014 22:58

Borttagen

Avatar


Jag tycker det är skönt att jag inte är någon sminktjej men ibland undrar jag vad det är för ämne i ögonskuggorna som ögonen typ inte tål för jag får lite ont då jag har ögonskugga på·

16 sep, 2014 22:59

ingetledigt
Elev

Avatar


Jag dör tråkighetsdöden här D:.

16 sep, 2014 23:06

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av ingetledigt:
Jag dör tråkighetsdöden här D:.


Är jag så tråkig?? ;O


Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar!

16 sep, 2014 23:08

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av themarauder:
HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså.



Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar.
Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Händer oftast att man är sjukt pigg innan lektionerna men sen så är man allmänt trött när man ska ha det. D:

Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också..
Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe..


Jobbigt. D:
Det är ju bra! Man får tid över att göra lite andra grejer också. :3

Jaa, precis.. Blir så stressad också av att det är stökigt.. o så orkar jag inte laga mat när det redan är ett diskberg..

Blev det ngn film eller? =)


Åh, ojdå. ^^

Jodå, det blev det. :3

16 sep, 2014 23:14

ingetledigt
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av ingetledigt:
Jag dör tråkighetsdöden här D:.


Är jag så tråkig?? ;O


Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar!


Haha närå, men det tar ju sån tid för dig att svara ibland :3 (vilket det absolut inte gör för mig *host*)

Ska springa skoljoggen imorgon för att inte bli underkänd i idrott, är förkyld och har feber det kan ju inte sluta bra D:.

16 sep, 2014 23:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av ingetledigt:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av ingetledigt:
Jag dör tråkighetsdöden här D:.


Är jag så tråkig?? ;O


Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar!


Haha närå, men det tar ju sån tid för dig att svara ibland :3 (vilket det absolut inte gör för mig *host*)

Ska springa skoljoggen imorgon för att inte bli underkänd i idrott, är förkyld och har feber det kan ju inte sluta bra D:.



Pffff! precis, du är ju inte alls lika långsam *hooost*

Åååh fyfan D: lider med dig!! Man ska ju egentligen inte träna när man har feber, för det kan vara jättefarligt! Man kan skadas för livet eller dö i värsta fall D: Det är inte okej! Du borde få slippa!! (trust me, jag har läst om det där Okej du dör nog inte men man kan få hjärtmuskelinflammation och det är inte bra)
Jag ska mest typ göra allt för att bli lite mer sjuk än vad jag egentligen är (ska försöka bestämma åt min kropp alltså) och ligga hemma o tycka synd om mig själv o äta kladdkaka xD O stretcha

16 sep, 2014 23:22

1 2 3 ... 17837 17838 17839 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.