@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av themarauder: HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså. Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar. Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. 16 sep, 2014 22:53 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av themarauder: HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså. Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar. Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också.. Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe.. =) - just like themarauder 16 sep, 2014 22:55 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av themarauder: HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså. Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar. Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också.. Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe.. Jobbigt. D: Det är ju bra! 16 sep, 2014 22:56 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av themarauder: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av themarauder: HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså. Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar. Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också.. Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe.. Jobbigt. D: Det är ju bra! Jaa, precis.. Blir så stressad också av att det är stökigt.. o så orkar jag inte laga mat när det redan är ett diskberg.. Blev det ngn film eller? =) =) - just like themarauder 16 sep, 2014 22:58 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det är skönt att jag inte är någon sminktjej men ibland undrar jag vad det är för ämne i ögonskuggorna som ögonen typ inte tål för jag får lite ont då jag har ögonskugga på·
16 sep, 2014 22:59 |
|
ingetledigt
Elev |
Jag dör tråkighetsdöden här D:.
16 sep, 2014 23:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Jag dör tråkighetsdöden här D:. Är jag så tråkig?? ;O Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar! 16 sep, 2014 23:08 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av themarauder: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av themarauder: HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså. Jo, studiedagar är något man verkligen skulle behöva efter jobbiga dagar. Ah, även fast det är en lektion vid en bra tid så är man ändå sjukt trött.. Ja, o det är en riktigt "tung" lektion också.. Men jag har iaf tid att öva på cellon, och kanske, förhoppningsvis, STÄDA min lägenhet. Börjar bli kaos här, hehe.. Jobbigt. D: Det är ju bra! Jaa, precis.. Blir så stressad också av att det är stökigt.. o så orkar jag inte laga mat när det redan är ett diskberg.. Blev det ngn film eller? =) Åh, ojdå. ^^ Jodå, det blev det. :3 16 sep, 2014 23:14 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Jag dör tråkighetsdöden här D:. Är jag så tråkig?? ;O Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar! Haha närå, men det tar ju sån tid för dig att svara ibland :3 (vilket det absolut inte gör för mig *host*) Ska springa skoljoggen imorgon för att inte bli underkänd i idrott, är förkyld och har feber det kan ju inte sluta bra D:. 16 sep, 2014 23:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Jag dör tråkighetsdöden här D:. Är jag så tråkig?? ;O Btw så har jag tänkt va sjuk imorgon! Har bestämt det nu! Nån får gärna påminna mig imorgon om det, så jag inte åker och dansar! Haha närå, men det tar ju sån tid för dig att svara ibland :3 (vilket det absolut inte gör för mig *host*) Ska springa skoljoggen imorgon för att inte bli underkänd i idrott, är förkyld och har feber det kan ju inte sluta bra D:. Pffff! precis, du är ju inte alls lika långsam *hooost* Åååh fyfan D: lider med dig!! Man ska ju egentligen inte träna när man har feber, för det kan vara jättefarligt! Man kan skadas för livet eller dö i värsta fall D: Det är inte okej! Du borde få slippa!! (trust me, jag har läst om det där Jag ska mest typ göra allt för att bli lite mer sjuk än vad jag egentligen är (ska försöka bestämma åt min kropp alltså) och ligga hemma o tycka synd om mig själv o äta kladdkaka xD O stretcha 16 sep, 2014 23:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen