@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
16 sep, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
Haha, oj. Du var precis under en annan i min inbox, så du kom med du också. Sorry about that fina du! Av de andra fick jag hjälp med en liten kundundersökning till mitt företag 16 sep, 2014 22:29 |
|
Chaemy
Elev |
NejJÄÄ JAG VILL INTE ORIENTERA I MORGON
16 sep, 2014 22:34 |
|
themarauder
Lärare |
16 sep, 2014 22:38 |
|
Frivolt
Elev |
Jag ehm! Lyssnar på musik, dricker te och funderar på vad jag ska hitta på för att slippa ha så tråkit ^^ 16 sep, 2014 22:44 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Tråkar och lyssnar på musik.. 16 sep, 2014 22:44 |
|
themarauder
Lärare |
HuffiePuffie & Frivolt: Då är vi tre som verkar ha tråkigt! Funderar på att fortsätta att titta på vänner =)
Borde kanske lägga mig egentligen, men är inte riktigt sugen på det... =) - just like themarauder 16 sep, 2014 22:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Boba: Kungliga Operan har ju kostymutförsäljning och min far var så snäll och åkte dit tidigare idag. Nu är jag och brorsan stolta ägare till en 1700-talskostym och en 1800-talsuniform. Jag såg reklam eller något om det på tvn och jag blev sååå sugen på att gå! Är avundsjuk på dig och din bror nu
16 sep, 2014 22:47 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av themarauder: HuffiePuffie & Frivolt: Då är vi tre som verkar ha tråkigt! Funderar på att fortsätta att titta på vänner =) Borde kanske lägga mig egentligen, men är inte riktigt sugen på det... Ja, haha. ^^ Åh, har studiedag imorgon och känner ej för att lägga mig.. Har längtat efter någon ledig dag efter dessa jobbiga skoldagar och nu när man får det så tar man vara på det i guess.. Funderar att kolla på Catching Fire däremot.. Hm.. 16 sep, 2014 22:49 |
|
themarauder
Lärare |
HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså.
=) - just like themarauder 16 sep, 2014 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen