Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17836 17837 17838 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Kattuggla: Förlåt för att jag frågar men vad har jag hjälpt dig med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 sep, 2014 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Kattuggla: Förlåt för att jag frågar men vad har jag hjälpt dig med?


Haha, oj. Du var precis under en annan i min inbox, så du kom med du också. Sorry about that fina du!
Av de andra fick jag hjälp med en liten kundundersökning till mitt företag

16 sep, 2014 22:29

Chaemy
Elev

Avatar


NejJÄÄ JAG VILL INTE ORIENTERA I MORGON Eller det kommer säkert att vara helt okej, men jag blir alltid så krånglig innan ändå

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

16 sep, 2014 22:34

themarauder
Lärare

Avatar


Vad gör ni mugglisar? =) jag känner mig lite ensam.. =(

=) - just like themarauder

16 sep, 2014 22:38

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Vad gör ni mugglisar? =) jag känner mig lite ensam.. =(


Jag ehm! Lyssnar på musik, dricker te och funderar på vad jag ska hitta på för att slippa ha så tråkit ^^

16 sep, 2014 22:44

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Vad gör ni mugglisar? =) jag känner mig lite ensam.. =(


Tråkar och lyssnar på musik.. Vill göra något kul. D:

16 sep, 2014 22:44

themarauder
Lärare

Avatar


HuffiePuffie & Frivolt: Då är vi tre som verkar ha tråkigt! Funderar på att fortsätta att titta på vänner =)
Borde kanske lägga mig egentligen, men är inte riktigt sugen på det...

=) - just like themarauder

16 sep, 2014 22:47

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Boba:
Kungliga Operan har ju kostymutförsäljning och min far var så snäll och åkte dit tidigare idag. Nu är jag och brorsan stolta ägare till en 1700-talskostym och en 1800-talsuniform.

Jag såg reklam eller något om det på tvn och jag blev sååå sugen på att gå! Är avundsjuk på dig och din bror nu ((

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

16 sep, 2014 22:47

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
HuffiePuffie & Frivolt: Då är vi tre som verkar ha tråkigt! Funderar på att fortsätta att titta på vänner =)
Borde kanske lägga mig egentligen, men är inte riktigt sugen på det...


Ja, haha. ^^
Åh, har studiedag imorgon och känner ej för att lägga mig.. Har längtat efter någon ledig dag efter dessa jobbiga skoldagar och nu när man får det så tar man vara på det i guess..
Funderar att kolla på Catching Fire däremot.. Hm..

16 sep, 2014 22:49

themarauder
Lärare

Avatar


HuffiePuffie: ÅH, STUDIEDAG ♥ det hade man ju behövt.. fast jag har bara en lektion imorgon iof vid 13-tiden. Men är riktigt trött på plugget alltså.


=) - just like themarauder

16 sep, 2014 22:51

1 2 3 ... 17836 17837 17838 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.