@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._. Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta? En gång var vi bara 4 i klassen. Det var 11 sjuka Oj, att vara själv nån dag, det kan inte ja varit så kul Men där ser man, många varit borta på en och samma gång. Tror hon tyckte det var ganska kul, då hon fick göra bullar med hennes lärare x) Ibland så får man unna sig med nåt gott 16 sep, 2014 21:56 |
|
Klaestron
Elev |
16 sep, 2014 21:56 |
|
Borttagen
|
I morgon ska jag kanske träffa min idol igen! Jag verkar ha gjort ett stort intryck på honom, hihi. Han är så fin ♥
16 sep, 2014 22:02 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Klaestron: Saft med is - sjukt underskattat! Det är inte så gott med is.. 16 sep, 2014 22:03 |
|
Chaemy
Elev |
Om du pruttar konstant i 6 år och 9 månader, produceras tillräckligt mycket gas för att skapa energin av en atom bomb.
Just då pruttar pappa.
16 sep, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I morgon ska jag kanske träffa min idol igen! Jag verkar ha gjort ett stort intryck på honom, hihi. Han är så fin ♥ Din lyckans ost! Önskar att jag hade haft samma tur med min förebild och idol, Claes Eriksson. Hade jag ens fått skaka hans hand hade jag aldrig tvättat den igen. xD 16 sep, 2014 22:07 |
|
Beben
Elev |
16 sep, 2014 22:08 |
|
Elma00
Elev |
16 sep, 2014 22:11 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2014 22:15 |
|
trolltand
Elev |
Har inte varit inloggad på över en vecka, men allt är sig likt här!
(Och jag loggar in nu för att jag egentligen borde plugga...) It's gonna be fun on a bun - in space!
16 sep, 2014 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen