@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag har träningsvärk i hela jävla benen och rumpan. En positiv sak är iaf att om jag fortsätter så får jag världens snyggaste ben och arsle ♥
16 sep, 2014 21:21 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag känner mig så där smått nervös/stressad. Har väldigt varmt och skulle bara vilja springa omkring och skrika eller nåt för att bli av med min hyperlighet OM jag inte var så trött och snuvig...
16 sep, 2014 21:42 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag har träningsvärk i hela jävla benen och rumpan. En positiv sak är iaf att om jag fortsätter så får jag världens snyggaste ben och arsle ♥ Squats?
16 sep, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Jag har träningsvärk i hela jävla benen och rumpan. En positiv sak är iaf att om jag fortsätter så får jag världens snyggaste ben och arsle ♥ Heja, heja! Inte för att jag tvivlar på att dina ben och ditt arsle e redan snygga (HAHAHA okej misstolka inte det där) men, det är *nästan* alltid bra att träna 16 sep, 2014 21:44 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Klaestron: Och löpteknik x) Skrivet av yerAwizardThea: Jag har träningsvärk i hela jävla benen och rumpan. En positiv sak är iaf att om jag fortsätter så får jag världens snyggaste ben och arsle ♥ Squats? Skrivet av Borttagen: Just nu känns det lite mycket dock xD Har både fotboll och handbolls träningar plus matcher. Så det blir minst fem gånger i veckan jag tränar plus tre gympalektioner xDSkrivet av yerAwizardThea: Jag har träningsvärk i hela jävla benen och rumpan. En positiv sak är iaf att om jag fortsätter så får jag världens snyggaste ben och arsle ♥ Heja, heja! Inte för att jag tvivlar på att dina ben och ditt arsle e redan snygga (HAHAHA okej misstolka inte det där) men, det är *nästan* alltid bra att träna
16 sep, 2014 21:47 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Klaestron: Och löpteknik x) Skrivet av yerAwizardThea: Jag har träningsvärk i hela jävla benen och rumpan. En positiv sak är iaf att om jag fortsätter så får jag världens snyggaste ben och arsle ♥ Squats? Snaaap, Körde intensivträning på ben/rumpa på samma sätt - Träningsvärk i 3 dagar
16 sep, 2014 21:49 |
|
Borttagen
|
Jag pallar inte att göra min spanska-läxa.. men jag måste. Har 20 glosor tills på torsdag och kan typ 5-6 stycken och har knappt pluggat något. Men jag får väl sätta igång endå
16 sep, 2014 21:50 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._. Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta? En gång var vi bara 4 i klassen. Det var 11 sjuka
16 sep, 2014 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._. Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta? En gång var vi bara 4 i klassen. Det var 11 sjuka Oj, att vara själv nån dag, det kan inte ja varit så kul Men där ser man, många varit borta på en och samma gång. 16 sep, 2014 21:52 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._. Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta? En gång var vi bara 4 i klassen. Det var 11 sjuka Oj, att vara själv nån dag, det kan inte ja varit så kul Men där ser man, många varit borta på en och samma gång. Tror hon tyckte det var ganska kul, då hon fick göra bullar med hennes lärare x)
16 sep, 2014 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen