@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra!
Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD 16 sep, 2014 20:51 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra! Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna 16 sep, 2014 20:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra! Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna pffffff!! Bortförklaringar 16 sep, 2014 20:56 |
|
themarauder
Lärare |
16 sep, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta?
16 sep, 2014 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._.Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta? 16 sep, 2014 21:05 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag upptäckte precis att jag har 100 i forumbetyg (eller vad det nu heter, jag är så awesome på namn cx) Feeling fab
Join the dark side, we have cookies~
16 sep, 2014 21:06 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra! Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna pffffff!! Bortförklaringar Pfff! Säger hon som åkte till landet i två dagar och dissade mig! Not ok 16 sep, 2014 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._. Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta? Ja, det är konstigt att det är så många borta på en och samma gång. Visst, folk blir sjuka men jag tror inte riktigt att alla 11 pers som var borta idag, var sjuka och vi hade inte ens riktig dag i skolan. Men liksom, 11 pers? 16 sep, 2014 21:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra! Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna pffffff!! Bortförklaringar Pfff! Säger hon som åkte till landet i två dagar och dissade mig! Not ok Meeen alltsååå...inte mitt fel att det är noll täckning där xD 16 sep, 2014 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen