Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17833 17834 17835 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra!

Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD

16 sep, 2014 20:51

ingetledigt
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra!

Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD


Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna .

16 sep, 2014 20:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av ingetledigt:
Skrivet av Frivolt:
Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra!

Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD


Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna .


pffffff!! Bortförklaringar

16 sep, 2014 20:56

themarauder
Lärare

Avatar


Ja ni..

så här kul har jag !

=) - just like themarauder

16 sep, 2014 20:58

Borttagen

Avatar


Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta?

16 sep, 2014 21:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta?
En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._.

16 sep, 2014 21:05

Anna-chan
Elev

Avatar


Jag upptäckte precis att jag har 100 i forumbetyg (eller vad det nu heter, jag är så awesome på namn cx) Feeling fab

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

16 sep, 2014 21:06

ingetledigt
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av ingetledigt:
Skrivet av Frivolt:
Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra!

Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD


Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna .


pffffff!! Bortförklaringar


Pfff! Säger hon som åkte till landet i två dagar och dissade mig! Not ok .

16 sep, 2014 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vi är vanligtvis 31 pers i min klass, men det var bara 20 av oss som var i "skolan" idag. 20! 11 stycken var "sjuka"! 11stycken! Kan ni förstå detta?
En gång var tio i min klass sjuka (vi är 20) och det ledde till att jag var tvungen att spela en fotbollsmatch ._.

Ja, det är konstigt att det är så många borta på en och samma gång. Visst, folk blir sjuka men jag tror inte riktigt att alla 11 pers som var borta idag, var sjuka och vi hade inte ens riktig dag i skolan. Men liksom, 11 pers?

16 sep, 2014 21:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av ingetledigt:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av ingetledigt:
Skrivet av Frivolt:
Har typ jättetråkit...verkligen, supertråkit!! D: Försöker kalkera av ett foto på en person men det går sådär..blir ju ändå inte bra!

Och ugglar med ingetledigt men hon e så seg på att svara ibland D: Bwaah...har inget o göra medans ja väntar xD


Haha, nä skyll inte på mig. Det är du som tar så lång tid på dig att jag hinner somna mellan gångerna .


pffffff!! Bortförklaringar


Pfff! Säger hon som åkte till landet i två dagar och dissade mig! Not ok .



Meeen alltsååå...inte mitt fel att det är noll täckning där xD

16 sep, 2014 21:20

1 2 3 ... 17833 17834 17835 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.