@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
16 sep, 2014 20:11 |
|
Klaestron
Elev |
16 sep, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha något gott att tugga på, ge miiiig något D: Tungan, läpparna, fingrarna, tårna, det finns mycket att välja på. Det är miljövänligt och ekonomiskt också ,) Men det gör ju ooont :c 16 sep, 2014 20:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha något gott att tugga på, ge miiiig något D: Tungan, läpparna, fingrarna, tårna, det finns mycket att välja på. Det är miljövänligt och ekonomiskt också ,) Men det gör ju ooont :c Håret då? Det har du ingen känsel i c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2014 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha något gott att tugga på, ge miiiig något D: Tungan, läpparna, fingrarna, tårna, det finns mycket att välja på. Det är miljövänligt och ekonomiskt också ,) Men det gör ju ooont :c Håret då? Det har du ingen känsel i c: Yeeees, det var ju smart 16 sep, 2014 20:17 |
|
Solkatten
Elev |
Hatar låtar som är på svenska.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2014 20:20 |
|
HuffiePuffie
Elev |
16 sep, 2014 20:28 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hatar låtar som är på svenska. De flesta brukar vara ganska dåliga ja... men har hittat ett par stycken svenska punklåtar som är ganska bra
16 sep, 2014 20:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAAH!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 sep, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
Hahahahahahahahahaha XD 16 sep, 2014 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen