@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Jag sitter och proppar i mig chips.
Försöker undvika att drabbas av en ålderskris Nå nä, men jag kom just att tänka på alla dörrar som kommer att öppnas för mej imorgon när jag tar mitt första steg i vuxenlivet. Huh, nu måste jag andas.. 16 sep, 2014 19:28 |
|
Beben
Elev |
16 sep, 2014 19:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 sep, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag lovar att det kommer gå bra ♥Kan någon berätta för mig att jag inte kommer misslyckas i skolan? Känns så just nu.. ______ FICK EN GITARR IDAG! 8D 16 sep, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Kan någon berätta för mig att jag inte kommer misslyckas i skolan? Känns så just nu.. Du kommer INTE att misslyckas i skolan! OM JAG SÅ MÅSTE BLI EN HUSALF FÖR EN DAG!! 16 sep, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Kan någon berätta för mig att jag inte kommer misslyckas i skolan? Känns så just nu.. Nej då, du kommer absolut inte misslyckas. Det har ju nyss varit sommarlov så det kan kännas lite trögt. Men jag lovar, du kommer få igång det och det kommer gå bra. c: 16 sep, 2014 19:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Woah, woah O:
Om 2 dagar fyller jag 1 år på mugglis! Edit: Whut? GJORDE JAG DET I AUGUSTI??? Jaha, då missade jag det.
16 sep, 2014 19:45 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Woah, woah O: Om 2 dagar fyller jag 1 år på mugglis! Edit: Whut? GJORDE JAG DET I AUGUSTI??? Jaha, då missade jag det. Men nu har du 360 tummar så då kan du fira det istället! --------------------------------------------------- Haha, mitt 200:e inlägg innehull vilken färg jag hade på strumporna. Nästan så att jag får ta bort det och skriva något vettigare xD. 16 sep, 2014 19:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
16 sep, 2014 19:56 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Kim Potter: Woah, woah O: Om 2 dagar fyller jag 1 år på mugglis! Edit: Whut? GJORDE JAG DET I AUGUSTI??? Jaha, då missade jag det. Men nu har du 360 tummar så då kan du fira det istället! --------------------------------------------------- Haha, mitt 200:e inlägg innehull vilken färg jag hade på strumporna. Nästan så att jag får ta bort det och skriva något vettigare xD. Haha ja xD
16 sep, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen