@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Boba
Elev |
Kungliga Operan har ju kostymutförsäljning och min far var så snäll och åkte dit tidigare idag. Nu är jag och brorsan stolta ägare till en 1700-talskostym och en 1800-talsuniform.
16 sep, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
Är så taggad på att börja träna men kroppen vill inte släppa förkylningen! Så nu åker jag och köper godis!
16 sep, 2014 18:18 |
|
Borttagen
|
Sa till mamma att jag skulle ta med mig hårspray till Stockholm och så frågade hon om den funkade, eftersom att jag inte hade använt den på så länge. Då sprayade jag hårspray rakt ut i hallen
16 sep, 2014 18:22 |
|
Frivolt
Elev |
Mwaah! Varför kan det inte bara bli kallare föör? D: Vill börja kunna använda min nya Slytherinhalssduk D:
16 sep, 2014 18:46 |
|
Beben
Elev |
16 sep, 2014 18:47 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
PAPPA ÅKTE PRECIS TILL AFFÄREN FÖR ATT KÖPA CHOKLAD TILL MIIIIG
TIHIHIHIHIHIHIHHI :3 CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAD 16 sep, 2014 18:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hemliga Ylvali: PAPPA ÅKTE PRECIS TILL AFFÄREN FÖR ATT KÖPA CHOKLAD TILL MIIIIG TIHIHIHIHIHIHIHHI :3 CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAD Jag vill också ha, jag däremot körde in min mamma till butiken för att handla men jag glömde CHOKLADEN!! 16 sep, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha något gott att tugga på, ge miiiig något D:
16 sep, 2014 19:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha något gott att tugga på, ge miiiig något D: Tungan, läpparna, fingrarna, tårna, det finns mycket att välja på. Det är miljövänligt och ekonomiskt också ,) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2014 19:05 |
|
Angelinaa
Elev |
Är det någon som har sjukt dåliga ordvitsar att dela med sig? Så dåliga att de blir roliga typ
16 sep, 2014 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen