Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17830 17831 17832 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Boba
Elev

Avatar


Kungliga Operan har ju kostymutförsäljning och min far var så snäll och åkte dit tidigare idag. Nu är jag och brorsan stolta ägare till en 1700-talskostym och en 1800-talsuniform.

16 sep, 2014 18:16

Borttagen

Avatar

+1


Är så taggad på att börja träna men kroppen vill inte släppa förkylningen! Så nu åker jag och köper godis!

16 sep, 2014 18:18

Borttagen

Avatar


Sa till mamma att jag skulle ta med mig hårspray till Stockholm och så frågade hon om den funkade, eftersom att jag inte hade använt den på så länge. Då sprayade jag hårspray rakt ut i hallen (den funkar)

16 sep, 2014 18:22

Frivolt
Elev

Avatar


Mwaah! Varför kan det inte bara bli kallare föör? D: Vill börja kunna använda min nya Slytherinhalssduk D:

16 sep, 2014 18:46

Beben
Elev

Avatar


Vill nån göra läxa med mig?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

16 sep, 2014 18:47

Hemliga Ylvali
Elev

Avatar


PAPPA ÅKTE PRECIS TILL AFFÄREN FÖR ATT KÖPA CHOKLAD TILL MIIIIG
TIHIHIHIHIHIHIHHI :3
CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAD

16 sep, 2014 18:51

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Hemliga Ylvali:
PAPPA ÅKTE PRECIS TILL AFFÄREN FÖR ATT KÖPA CHOKLAD TILL MIIIIG
TIHIHIHIHIHIHIHHI :3
CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAD

Jag vill också ha, jag däremot körde in min mamma till butiken för att handla men jag glömde CHOKLADEN!!

16 sep, 2014 18:55

Borttagen

Avatar


Jag vill ha något gott att tugga på, ge miiiig något D:

16 sep, 2014 19:00

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Jag vill ha något gott att tugga på, ge miiiig något D:


Tungan, läpparna, fingrarna, tårna, det finns mycket att välja på. Det är miljövänligt och ekonomiskt också ,)

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

16 sep, 2014 19:05

Angelinaa
Elev

Avatar


Är det någon som har sjukt dåliga ordvitsar att dela med sig? Så dåliga att de blir roliga typ

16 sep, 2014 19:22

1 2 3 ... 17830 17831 17832 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.