@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
16 sep, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska jag färga mitt hår lila på fredag ska jag till Stockholm och på Grönan på lördag ska jag på Seremedy
16 sep, 2014 17:08 |
|
Frivolt
Elev |
Har så sjukt tråkit D: Vet inte vad jag ska göra....bleeeh! Varför kan jag inte rita för? -.-
16 sep, 2014 17:12 |
|
Borttagen
|
Känns som alla hoppar på mig i diskussioner...
16 sep, 2014 17:15 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Kom över ett fantastiskt broderimönster av Hogwarts emblemet och nu när man slutat skaka ser det ut att vara möjligt att brodera! åååh!! Brodera åt mig Skrivet av Frivolt: Har så sjukt tråkit D: Vet inte vad jag ska göra....bleeeh! Varför kan jag inte rita för? -.- Brodera korsstygn? :3 Det är inte så svårt! Här är hur man gör på stickat!
16 sep, 2014 17:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Det är fler som röstar i Melodifestivalen än det är som röstar i Riksdagsvalet. Så jävla sjukt! Sjärp er alla soffligare, släpa er upp till er närmaste vallokal och rösta på INTE SD! Nä nu är det för sent ;-; Fast alla får ju rösta i Melodifestivalen också så det kan du ju inte gå på. Samt att man kan rösta hur många gånger som helst i Melodifestivalen Tror ni att alla som röstar i Melodifestivalen och är över 18 röstar i riksdagsvalet? Det tror inte jag. Jag tycker såklart att kultur är härligt och att det ska gynnas på alla sätt. Men har du rösträtt tycker jag att det i alla typer av politiska val (ep-val/riks-val/folkomröstningar etcetera), är din plikt att rösta, att vara i alla fall lite insatt, och genom att rösta ta ansvar för de som inte får rösta. Plus att det är gratis c; Och så är jag även för rösträtt vid 16 års ålder. 16 sep, 2014 17:20 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Det är fler som röstar i Melodifestivalen än det är som röstar i Riksdagsvalet. Så jävla sjukt! Sjärp er alla soffligare, släpa er upp till er närmaste vallokal och rösta på INTE SD! Nä nu är det för sent ;-; Fast alla får ju rösta i Melodifestivalen också så det kan du ju inte gå på. Samt att man kan rösta hur många gånger som helst i Melodifestivalen Tror ni att alla som röstar i Melodifestivalen och är över 18 röstar i riksdagsvalet? Det tror inte jag. Jag tycker såklart att kultur är härligt och att det ska gynnas på alla sätt. Men har du rösträtt tycker jag att det i alla typer av politiska val (ep-val/riks-val/folkomröstningar etcetera), är din plikt att rösta, att vara i alla fall lite insatt, och genom att rösta ta ansvar för de som inte får rösta. Plus att det är gratis c; Och så är jag även för rösträtt vid 16 års ålder. Nej, absolut inte folk är för lata helt enkelt vilket är synd. Inte för att jag ska komma att förespråka för jag är sjukt lite insatt och bryr mig typ inget om politik. Men tycker det ändå är ett priviligium att vi har demokrati och det är mer eller mindre vår likt att visa att vi uppskattar den. Det är inte så jobbigt, jag gjorde valkompassen, såg vilket parti jag hade mest gemensamt med, gick in på deras hemsida och röstade sedan på dem xD Man kan göra det ännu enklare att bara göra valkompassen eller rösta blankt. Röstar man blankt tycker jag att man visar att man är glad att vi har demokrati men man vet inte vad man ska rösta på Sedan är jag absolut för att rösträttsåldern bör sänkas till 15- 16 år. Många som går i skolan är sjukt insatta mycket mer än vuxna (exempelvis jag "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2014 17:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Hur man använder sig av IKEAs Bookbook xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2014 17:57 |
|
Borttagen
|
The Fooo släpper en bok
Fast jag vet inte om den är värd 189 kronor eller vad det nu var den kostade Ska jag köpa den Ska jag inte köpa den Vad ska jag göra 16 sep, 2014 18:02 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer missa Idol imorgon. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2014 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen