@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 sep, 2014 16:15 |
|
Beben
Elev |
16 sep, 2014 16:17 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja. Otp:a Phan är bättre. shippa phan. otp:a phan. 16 sep, 2014 16:17 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Klaestron: Kom över ett fantastiskt broderimönster av Hogwarts emblemet och nu när man slutat skaka ser det ut att vara möjligt att brodera! Vart har du det? :O Här Såhär ser den ut när den är klar! ![]() Går inte klicka på länken xD ![]()
16 sep, 2014 16:26 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Beben: Jag tror alltid att LIA15s profilbild är Luna Lovegood från filmen xD Ascool är den iallafall. Profilbilden alltså. Oh, taaack så mycket! 16 sep, 2014 16:33 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Klaestron: Kom över ett fantastiskt broderimönster av Hogwarts emblemet och nu när man slutat skaka ser det ut att vara möjligt att brodera! Vart har du det? :O Här Såhär ser den ut när den är klar! ![]() Går inte klicka på länken xD Den här ska fungera
16 sep, 2014 16:34 |
|
Nordanhym
Elev |
16 sep, 2014 16:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Kom över ett fantastiskt broderimönster av Hogwarts emblemet och nu när man slutat skaka ser det ut att vara möjligt att brodera! åååh!! Brodera åt mig 16 sep, 2014 16:49 |
|
Safir
Elev |
16 sep, 2014 16:57 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag håller på att utveckla ett företag som heter Sleeping Forest. Där kommer man att kunna köpa drakar, älvor, mytologiska väsen, gotiska smycken.. you name it! Jag håller på med lite kundundersökningar och undrar om någon skulle vilja hjälpa mig lite. Dels behöver jag verkligen nå ut till fler folk, så om någon vill gilla facebooksidan (och kanske till och med dela den?) så vore jag väldigt, väldigt tacksam. Och om ni vill, så får ni gärna säga vilka 5 drakar som tilltalar er mest på bilden nedan. Behöver nämligen veta vad för sorts saker jag bör köpa in som startlager. Härligt! Jag gillar 2, 7 och 9 mest. ^^ 16 sep, 2014 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen