@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-14 kg på två månader.
._. Skulle vilja gå upp lite i vikt nu. Det börjar bli otäckt. Fast det blir nog bra ändå. Jag tror det. Det blir det nog. Jag hoppas det. 16 sep, 2014 11:18 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Den känslan när man tror att man håller på att bli sjuk, när man känner sig sjuk MEN MAN ÄR INTE SJUK!! -.- I hate my body! -.- I hear you!! Jag är förkyld och hängig men inte någon feber D:
16 sep, 2014 11:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Den känslan när man tror att man håller på att bli sjuk, när man känner sig sjuk MEN MAN ÄR INTE SJUK!! -.- I hate my body! -.- I hear you!! Jag är förkyld och hängig men inte någon feber D: D: Själv är jag varken förkyld eller har feber - men känner mig jättehängig iallafall D: Eller kanske är lite förkyld....jag vet inte men iaf D: blääää!!! Jag tror lätt att det är något fel på min febertermometer.... 16 sep, 2014 11:30 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Den känslan när man tror att man håller på att bli sjuk, när man känner sig sjuk MEN MAN ÄR INTE SJUK!! -.- I hate my body! -.- I hear you!! Jag är förkyld och hängig men inte någon feber D: D: Själv är jag varken förkyld eller har feber - men känner mig jättehängig iallafall D: Eller kanske är lite förkyld....jag vet inte men iaf D: blääää!!! Jag tror lätt att det är något fel på min febertermometer.... Jag ser inte ens hängig ut idag, I look fabulous! <- Det är den konstiga biten!
16 sep, 2014 11:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Den känslan när man tror att man håller på att bli sjuk, när man känner sig sjuk MEN MAN ÄR INTE SJUK!! -.- I hate my body! -.- I hear you!! Jag är förkyld och hängig men inte någon feber D: D: Själv är jag varken förkyld eller har feber - men känner mig jättehängig iallafall D: Eller kanske är lite förkyld....jag vet inte men iaf D: blääää!!! Jag tror lätt att det är något fel på min febertermometer.... Jag ser inte ens hängig ut idag, I look fabulous! <- Det är den konstiga biten! Hahha! Men du ser ju alltid fabulous ut ♥ 16 sep, 2014 11:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skitgod mat! c:
Fast den här skolan har nästan alltid god mat så. x3 No suprise. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2014 11:49
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-16 kl. 11:51
|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Den känslan när man tror att man håller på att bli sjuk, när man känner sig sjuk MEN MAN ÄR INTE SJUK!! -.- I hate my body! -.- I hear you!! Jag är förkyld och hängig men inte någon feber D: D: Själv är jag varken förkyld eller har feber - men känner mig jättehängig iallafall D: Eller kanske är lite förkyld....jag vet inte men iaf D: blääää!!! Jag tror lätt att det är något fel på min febertermometer.... Jag ser inte ens hängig ut idag, I look fabulous! <- Det är den konstiga biten! Hahha! Men du ser ju alltid fabulous ut ♥ Haha näää nu tycker jag att det blir lite mycket komplimanger här! *Går och skäms i ett hörn*
16 sep, 2014 11:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Den känslan när man tror att man håller på att bli sjuk, när man känner sig sjuk MEN MAN ÄR INTE SJUK!! -.- I hate my body! -.- I hear you!! Jag är förkyld och hängig men inte någon feber D: D: Själv är jag varken förkyld eller har feber - men känner mig jättehängig iallafall D: Eller kanske är lite förkyld....jag vet inte men iaf D: blääää!!! Jag tror lätt att det är något fel på min febertermometer.... Jag ser inte ens hängig ut idag, I look fabulous! <- Det är den konstiga biten! Hahha! Men du ser ju alltid fabulous ut ♥ Haha näää nu tycker jag att det blir lite mycket komplimanger här! *Går och skäms i ett hörn* Hhaha! nejdå! *kommer och joinar ditt hörn och ger dig en kram* 16 sep, 2014 11:51 |
|
Solkatten
Elev |
Imorgon blir det läger. c: På fredag är jag ledig whoopwhoop.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2014 11:52 |
|
Klaestron
Elev |
16 sep, 2014 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen