@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: hemlagade chips och läsning ♥ Hemlagat är gött! Jag gillar att göra jordnötssmör och choklad från grunden Tror jag skippar jordnötssmöret då jag är dödligt allergisk Aah, nej Jag är luftburet allergisk, vissa är ännu mer känsliga än vad jag är. Jag skulle rekommendera att INTE äta jordnötssmör på morgonen då antingen någon elev eller lärare kan få reaktion. I know, I'm going to be a teacher.
15 sep, 2014 22:10 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: hemlagade chips och läsning ♥ Hemlagat är gött! Jag gillar att göra jordnötssmör och choklad från grunden Tror jag skippar jordnötssmöret då jag är dödligt allergisk Aah, nej Jag är luftburet allergisk, vissa är ännu mer känsliga än vad jag är. Jag skulle rekommendera att INTE äta jordnötssmör på morgonen då antingen någon elev eller lärare kan få reaktion. I know, I'm going to be a teacher. Okej, bra! Då vet jag att jag inte ska äta jordnötssmör på skoldagar Ska du bli lärare? Vad kul, grattis!
15 sep, 2014 22:13 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: hemlagade chips och läsning ♥ Hemlagat är gött! Jag gillar att göra jordnötssmör och choklad från grunden Tror jag skippar jordnötssmöret då jag är dödligt allergisk Aah, nej Jag är luftburet allergisk, vissa är ännu mer känsliga än vad jag är. Jag skulle rekommendera att INTE äta jordnötssmör på morgonen då antingen någon elev eller lärare kan få reaktion. I know, I'm going to be a teacher. Okej, bra! Då vet jag att jag inte ska äta jordnötssmör på skoldagar Ska du bli lärare? Vad kul, grattis! Haha japp, det är roligt faktiskt! Tack
15 sep, 2014 22:14 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Tappade precis datorn i golvet..
Den hamnade på min lilltå.. 15 sep, 2014 22:24 |
|
Chaemy
Elev |
15 sep, 2014 22:28 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade jättemycket när jag och en klasskompis missade bussen idag. Det såg så roligt ut för han sprang framför mig (jag orkade inte stressa) och så körde en bil ut från en parkering och blockerade vägen för honom så bussen hann köra iväg. Det såg jätteroligt ut xD Jag kunde inte hjälpa det. Han var irriterad först men sen skrattade han också. Sen hade vi en trevlig pratstund medan vi väntade på nästa buss
15 sep, 2014 22:29 |
|
Borttagen
|
Förkyld, illamående, yr, dålig, ont i magen, tappar ibland känseln i vissa kroppsdelar. Och måste tyvärr till skolan imorrn och då ska vi sporta hela dagen.... Vill inte! ;_;
15 sep, 2014 22:33 |
|
Klaestron
Elev |
15 sep, 2014 22:52 |
|
Nordanhym
Elev |
Har sett/lyssnat på denna för många gånger. Detta är fjärde gången nu xD JA HELA TIO TIMMARS VERSIONEN
(Ja, jag är knäpp ![]()
15 sep, 2014 23:25 |
|
Ithrenniel
Elev |
15 sep, 2014 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen