@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grattis!
15 sep, 2014 20:53 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis! Danke ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 sep, 2014 20:53 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Genny1: Skrivet av Anna-chan: Jag borde gå och lägga mig. Men det är en halv meter till min säng och jag orkar inte Dx Okok, jag måste övervinna min lathet och faktiskt röra mig, lol xD Du måste vara min soulmate Haha, åh, är du också sån? Vilken bra idè... Jag kommer också göra det om typ 10 minuter
15 sep, 2014 21:12 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag antar att vanliga mammor knackar lugnt på dörren och öppnar den, men sånt är ju bara inte acceptabelt. Nej, min mamma sliter upp dörren extremt snabbt och med jävligt högt ljud, och jag blir så rädd att min ipad nästan flyger tvärs över rummet, hon smäller till med handen på lampknappen, säger åt mig att göra vad det är nu man ska göra, och går därifrån och lämnar dörren öppen.
Jaha.
15 sep, 2014 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Jag antar att vanliga mammor knackar lugnt på dörren och öppnar den, men sånt är ju bara inte acceptabelt. Nej, min mamma sliter upp dörren extremt snabbt och med jävligt högt ljud, och jag blir så rädd att min ipad nästan flyger tvärs över rummet, hon smäller till med handen på lampknappen, säger åt mig att göra vad det är nu man ska göra, och går därifrån och lämnar dörren öppen. Jaha. Så är det för mig också. Haha. 15 sep, 2014 21:17 |
|
Klaestron
Elev |
15 sep, 2014 21:36 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Klaestron: hemlagade chips och läsning ♥ Hemlagat är gött! Jag gillar att göra jordnötssmör och choklad från grunden
15 sep, 2014 21:54 |
|
yerAwizardThea
Elev |
15 sep, 2014 21:56 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: hemlagade chips och läsning ♥ Hemlagat är gött! Jag gillar att göra jordnötssmör och choklad från grunden Tror jag skippar jordnötssmöret då jag är dödligt allergisk
15 sep, 2014 21:57 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Klaestron: hemlagade chips och läsning ♥ Hemlagat är gött! Jag gillar att göra jordnötssmör och choklad från grunden Tror jag skippar jordnötssmöret då jag är dödligt allergisk Aah, nej
15 sep, 2014 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen