@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
15 sep, 2014 20:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Beben: Varför tror jag att hela min klass skulle kunna sköta en sån där telefon bättre än dom de har idag? XD HAHAHA Alla bah: "MEN VAR ÄR FB-APPEN DÅ?!" ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 sep, 2014 20:23 |
|
Genny1
Elev |
15 sep, 2014 20:25 |
|
Anna-chan
Elev |
15 sep, 2014 20:26
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-15 kl. 20:26
|
|
Borttagen
|
Same!!! ... eller alltså, det var ju därför jag postade dem, men ... heh
15 sep, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
snart är det seremedy omg waaah
15 sep, 2014 20:26 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag borde gå och lägga mig. Men det är en halv meter till min säng och jag orkar inte Dx Okok, jag måste övervinna min lathet och faktiskt röra mig, lol xD
Join the dark side, we have cookies~
15 sep, 2014 20:30 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Jag borde gå och lägga mig. Men det är en halv meter till min säng och jag orkar inte Dx Okok, jag måste övervinna min lathet och faktiskt röra mig, lol xD Du måste vara min soulmate
15 sep, 2014 20:34 |
|
Tvilling
Elev |
mugglis ... I'M BACK
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 sep, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Inte taggad för morgondagen..., inte alls, inte det minsta!
15 sep, 2014 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen