@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Det är okej att utveckla en nära relation till en bok så länge båda är med på det. Samtycke ska det vara! ![]()
15 sep, 2014 19:30 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Det är okej att utveckla en nära relation till en bok så länge båda är med på det. Samtycke ska det vara! Åh, denna bok har varit med mig i många år nu, men det är första gången jag gått över gränsen och smekt den! Det kanske bara är jag som gör så med mina favoritböcker? Behandlade Roald Dahls bok Matilda som en bästa vän när jag var liten
15 sep, 2014 19:33 |
|
Borttagen
|
Är tydligen mest lik Omar i The Fooo. Har alltid trott att det var Ogge. Oh, well, jag tycker om Omar också.
15 sep, 2014 19:58 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Usch, min syster blir mobbad i skolan, seriöst alla hennes vänner går bakom hennes rygg. Och idag kom hennes föredetta bästis och berättade för henne varför alla hatar henne, för att hon jämt är högljudd, och ser ut som en kille. Hon har nyss bytt till den skolan eftersom hon blev mobbad och slagen i sin förra, och så kommer hon hit och det blir rena kaoset. Kram till min modiga nioåriga syster som rakat håret, och vågar stå upp för sig själv ♥ Beordrar dig att ge henne en kram om du inte redan gjort det. Det är hon välförtjänt av. Stark person! Herregud! Varför måste människosamhället vara så ondsint. Jag vill hellre leva i mina världar!
15 sep, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Tro mig, massor av kramar blir det! Dessutom är jag den sortens storasyster som lägger mig i, och kommer definitivt jaga den där bitchen runt i hela Västerås tills hennes fakin ben trillar av.Skrivet av Borttagen: Usch, min syster blir mobbad i skolan, seriöst alla hennes vänner går bakom hennes rygg. Och idag kom hennes föredetta bästis och berättade för henne varför alla hatar henne, för att hon jämt är högljudd, och ser ut som en kille. Hon har nyss bytt till den skolan eftersom hon blev mobbad och slagen i sin förra, och så kommer hon hit och det blir rena kaoset. Kram till min modiga nioåriga syster som rakat håret, och vågar stå upp för sig själv ♥ Beordrar dig att ge henne en kram om du inte redan gjort det. Det är hon välförtjänt av. Stark person! Herregud! Varför måste människosamhället vara så ondsint. Jag vill hellre leva i mina världar! Sorry, men det där var verkligen det sista min stackars lilla maräng behövde > 15 sep, 2014 20:05 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Tro mig, massor av kramar blir det! Dessutom är jag den sortens storasyster som lägger mig i, och kommer definitivt jaga den där bitchen runt i hela Västerås tills hennes fakin ben trillar av.Skrivet av Borttagen: Usch, min syster blir mobbad i skolan, seriöst alla hennes vänner går bakom hennes rygg. Och idag kom hennes föredetta bästis och berättade för henne varför alla hatar henne, för att hon jämt är högljudd, och ser ut som en kille. Hon har nyss bytt till den skolan eftersom hon blev mobbad och slagen i sin förra, och så kommer hon hit och det blir rena kaoset. Kram till min modiga nioåriga syster som rakat håret, och vågar stå upp för sig själv ♥ Beordrar dig att ge henne en kram om du inte redan gjort det. Det är hon välförtjänt av. Stark person! Herregud! Varför måste människosamhället vara så ondsint. Jag vill hellre leva i mina världar! Sorry, men det där var verkligen det sista min stackars lilla maräng behövde > Så awesome syster du är! ♥
15 sep, 2014 20:10 |
|
Beben
Elev |
15 sep, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Asså gud. Min dator har gott sönder, inte kommit tillbaka från lagningen. Och kommer nog inte göra det på ett tag. Hela frickin innehållet kanske kommer vara raderat. Då måste jag ladda ner/logga in på så många nya saker och fixa det. Det kommer att ta åratal. Dessutom har min ena inloggning till en av skolans sidor (där jag ska lämna in ALLA uppgifter jag gör i skolan) lagt av.
Och inte nog med det. Idag spillde jag också på min sprillans nya tröja. Plus skitmycket läxor som jag kanske inte kommer kunna lämna in för att inloggningen inte funkar. Och så ska vi disikera på fredag. 15 sep, 2014 20:14 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Beben: Ibland undrar jag om folk vet hur man använder en telefon rätt -.- Jodå, först ber man sin familjemedlem koppla bort internet så att man kan ringa och sedan får man snällt slå in siffra för siffra på den här: ![]() ...Eller? Så var det iaf när jag var barn. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 sep, 2014 20:14 |
|
Beben
Elev |
Varför tror jag att hela min klass skulle kunna sköta en sån där telefon bättre än dom de har idag? XD
15 sep, 2014 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen