@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
15 sep, 2014 17:34 |
|
Ginny00
Elev |
Mina måndagar i skolan är riktigt bra, haha. Det är tur, för jag hade inte orkat idag annars. 13 jävla procent.
15 sep, 2014 17:38 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Behöver verkligen muntras upp.... är så äckligt ledsen att jag tror att jag ska gå sönder =( ![]() Skrivet av Klaestron: ♥♥♥ Skrivet av themarauder: Behöver verkligen muntras upp.... är så äckligt ledsen att jag tror att jag ska gå sönder =( Know the feeling, så jag plockade fram en av mina favorit hp-böcker. Har inte kommit fram till om jag ska köra ljudbok(så jag kan sticka samtidigt) eller om jag ska läsa.. Just nu har jag vänner på teven, men HP kanske botar ett brustet hjärta bättre.. ♥ Tycker du ska köra på ljudbok =) =) - just like themarauder 15 sep, 2014 17:41 |
|
Klaestron
Elev |
15 sep, 2014 17:51 |
|
Siriusis
Elev |
AMEN AWWW "skydda inte din pojkvän nu sandra"
gulligt att folk fortfarande använder det </3 Hai 15 sep, 2014 17:52 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 15 sep, 2014 17:52 |
|
yerAwizardThea
Elev |
15 sep, 2014 17:52 |
|
Borttagen
|
15 sep, 2014 17:52 |
|
Borttagen
|
Vad fan hände precis? Det kom upp en ruta där det stod att themarauder och Niela kastade snöbollar på mig.
Men det går ju inte att kasta snöbollar på varandra än.. Ibland förvirrar mugglis mig ibland 15 sep, 2014 17:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Misstolkade precis themarauder med att hon hade "Vänner på Tv:n." förstod först inte vad hennes vänner gjorde på hennes TV xD
Kram på dig förresten och hoppas det blir bättre ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen