@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Argumentera aldrig med SD:are, det är som att prata med en vägg.
Fast man får vettiga svar från en vägg.... Hai 15 sep, 2014 17:10 |
|
Chaemy
Elev |
15 sep, 2014 17:15 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av potterflicka: Hur blir man av med en efterhängsen kille? Man säger att man inte är intresserad/vill ha med personen att göra.
15 sep, 2014 17:15 |
|
Siriusis
Elev |
potterflicka gör som jag gjorde; hota med att kasta en hink med blöt sand på honom.
Hai 15 sep, 2014 17:21 |
|
Chaemy
Elev |
15 sep, 2014 17:24 |
|
themarauder
Lärare |
Behöver verkligen muntras upp.... är så äckligt ledsen att jag tror att jag ska gå sönder =(
=) - just like themarauder 15 sep, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Behöver verkligen muntras upp.... är så äckligt ledsen att jag tror att jag ska gå sönder =( ![]() 15 sep, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
hon som kallar sig min bästa vän pratar aldrig med mig och jag VILL INTE MER
det enda som håller mig uppe nu är att jag får se seremedy på lördag och efter det så vet jag inte vad jag ska göra ugh 15 sep, 2014 17:32 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av themarauder: Behöver verkligen muntras upp.... är så äckligt ledsen att jag tror att jag ska gå sönder =( Know the feeling, så jag plockade fram en av mina favorit hp-böcker. Har inte kommit fram till om jag ska köra ljudbok(så jag kan sticka samtidigt) eller om jag ska läsa..
15 sep, 2014 17:32 |
|
Seamuss
Elev |
Det står att jag har fått ett meddelande men det har jag inte, varför är det så för?! -.-
En text du nyss läst 15 sep, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen