Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17813 17814 17815 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.-


Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o

15 sep, 2014 15:47

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Cara Riddle:
Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.-


Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o
Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!
Ja Saga spelen irriterar mig -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

15 sep, 2014 15:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Cara Riddle:
Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.-


Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o
Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!
Ja Saga spelen irriterar mig -.-


Vilka saga spel??

15 sep, 2014 15:49

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Cara Riddle:
Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.-


Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o
Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!
Ja Saga spelen irriterar mig -.-


Men samma här -.- Är väl lika allvarligt lixom? Ett spelberoende är ju inte bra det heller lixom!
Jaaa -.- Jag har aldrig spelat det spelet och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller!

15 sep, 2014 15:50

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Cara Riddle:
Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.-


Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o
Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!
Ja Saga spelen irriterar mig -.-


Men samma här -.- Är väl lika allvarligt lixom? Ett spelberoende är ju inte bra det heller lixom!
Jaaa -.- Jag har aldrig spelat det spelet och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller!
Jag tycker att spelberoende är värre för det är lättare att dölja, och lättare att bli av med pengar fortare
Jag förstår dig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

15 sep, 2014 15:59

Angelinaa
Elev

Avatar

+1


Jag blir så irriterad på folk som insisterar på att bo långt bort fast man vill träffa dem!

15 sep, 2014 16:03

Vildvittra
Elev

Avatar


Inte för att skryta men................(jo det är precis för att skryta )
Jag har +1000 i forumbetyg

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

15 sep, 2014 16:13

Borttagen

Avatar


Någon som kände av jordskalvet?

15 sep, 2014 16:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Inte för att skryta men................(jo det är precis för att skryta )
Jag har +1000 i forumbetyg


Hur lyckas du?

15 sep, 2014 16:15

Vildvittra
Elev

Avatar


Clara Henry gör en Harry Potter tag
Min lycka är gjord :3

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

15 sep, 2014 16:23

1 2 3 ... 17813 17814 17815 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.