@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.- Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o 15 sep, 2014 15:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!Skrivet av Cara Riddle: Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.- Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o Ja Saga spelen irriterar mig -.- ![]()
15 sep, 2014 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Frivolt: Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!Skrivet av Cara Riddle: Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.- Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o Ja Saga spelen irriterar mig -.- Vilka saga spel?? 15 sep, 2014 15:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Frivolt: Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!Skrivet av Cara Riddle: Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.- Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o Ja Saga spelen irriterar mig -.- Men samma här -.- Är väl lika allvarligt lixom? Ett spelberoende är ju inte bra det heller lixom! Jaaa -.- Jag har aldrig spelat det spelet och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller! 15 sep, 2014 15:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker att spelberoende är värre för det är lättare att dölja, och lättare att bli av med pengar fortare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Frivolt: Jag blir verkligen irriterad! Folk säger att alkoholreklamer är ett problem, men jag anser att spelreklamerna är värre!Skrivet av Cara Riddle: Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.- Då är vi två D: Så sjukt less....Och att de verkar göra typ en miljon olika saga-spel...räcker det inte med ett eller? -.- O_o Ja Saga spelen irriterar mig -.- Men samma här -.- Är väl lika allvarligt lixom? Ett spelberoende är ju inte bra det heller lixom! Jaaa -.- Jag har aldrig spelat det spelet och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller! Jag förstår dig ![]()
15 sep, 2014 15:59 |
|
Angelinaa
Elev |
Jag blir så irriterad på folk som insisterar på att bo långt bort fast man vill träffa dem!
15 sep, 2014 16:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Inte för att skryta men................(jo det är precis för att skryta
Jag har +1000 i forumbetyg "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 16:13 |
|
Borttagen
|
Någon som kände av jordskalvet?
15 sep, 2014 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Inte för att skryta men................(jo det är precis för att skryta Jag har +1000 i forumbetyg Hur lyckas du? 15 sep, 2014 16:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Clara Henry gör en Harry Potter tag
Min lycka är gjord :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen