@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
15 sep, 2014 14:48 |
|
Chaemy
Elev |
15 sep, 2014 14:54 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: JA!!! XD (Fast jag ska inte jobba Skrivet av Beben: Slutade 13:00 istället för 14:05 idag Och eftersom att jag valde att ha svenska på elevens val, läste och skrev jag hela dagen Ååååh!! Fusk!! Ska vi byta ålder? D: 15 sep, 2014 14:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: JA!!! XD (Fast jag ska inte jobba Skrivet av Beben: Slutade 13:00 istället för 14:05 idag Och eftersom att jag valde att ha svenska på elevens val, läste och skrev jag hela dagen Ååååh!! Fusk!! Ska vi byta ålder? D: Gooood 15 sep, 2014 14:56 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag är dubbelt så gammal, yey! XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: JA!!! XD (Fast jag ska inte jobba Skrivet av Beben: Slutade 13:00 istället för 14:05 idag Och eftersom att jag valde att ha svenska på elevens val, läste och skrev jag hela dagen Ååååh!! Fusk!! Ska vi byta ålder? D: Gooood 15 sep, 2014 14:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Jag är dubbelt så gammal, yey! XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: JA!!! XD (Fast jag ska inte jobba Skrivet av Beben: Slutade 13:00 istället för 14:05 idag Och eftersom att jag valde att ha svenska på elevens val, läste och skrev jag hela dagen Ååååh!! Fusk!! Ska vi byta ålder? D: Gooood Äsh! Gör hon nog inte haha wohooo! Känns bra o va 12 igen Hahhaha låter perfekt du 15 sep, 2014 15:01 |
|
Klaestron
Elev |
15 sep, 2014 15:10 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu ska vi se om man ska få titta på Idol direktsänt idag
15 sep, 2014 15:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag är så jävla trött på alla spelreklamer på tv! Casion hit, Casino dit och alla jävla Saga spel -.-
![]()
15 sep, 2014 15:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Så har man varit med om sitt livs första jordskalv!
Inte för jag vet om det är något att skryta om xD Men det var sjukt läskigt, hela huset skakade till och ändå bor jag en bra bit från Sundsvall. http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/kraftigt-jordskalv-i-sundsvall "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen