@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar Japp, det gör jag xD Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu Ooo, tack sötis Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O: Vassegoo haha I knoow! Jag såg att du hade två tummar kvar o ba: mååste hjäälpa tiiilll!! Och försökte hitta saker o tumma xD Måste se om ja hitttar ngt mer xD Jaaa du får verkligen göra det ;O Ahw :3 vad snällt c: Får ordna något party sedan xD Oja det får du!! Och tacka mig extra mycket AND NOW YOU GOT 1000 TUMMAR Woho Tack så mycket "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 12:19 |
|
Ithrenniel
Elev |
15 sep, 2014 12:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Det är fler som röstar i Melodifestivalen än det är som röstar i Riksdagsvalet. Så jävla sjukt! Sjärp er alla soffligare, släpa er upp till er närmaste vallokal och rösta på INTE SD! Nä nu är det för sent ;-; Fast alla får ju rösta i Melodifestivalen också så det kan du ju inte gå på. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 sep, 2014 13:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Det är fler som röstar i Melodifestivalen än det är som röstar i Riksdagsvalet. Så jävla sjukt! Sjärp er alla soffligare, släpa er upp till er närmaste vallokal och rösta på INTE SD! Nä nu är det för sent ;-; Fast alla får ju rösta i Melodifestivalen också så det kan du ju inte gå på. Samt att man kan rösta hur många gånger som helst i Melodifestivalen "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 13:03 |
Klaestron
Elev |
15 sep, 2014 13:22 |
|
Frivolt
Elev |
15 sep, 2014 13:33 |
Klaestron
Elev |
15 sep, 2014 13:37 |
|
Borttagen
|
Skrev geografistudenten idag. I'M FREE.
Nejmen alltså vad gjorde jag ens innan jag började läsa på geografi? Jag har spenderat mer än hälften av min fritid på geografin den här senaste månaden... 15 sep, 2014 14:24 |
|
Beben
Elev |
Slutade 13:00 istället för 14:05 idag
Och eftersom att jag valde att ha svenska på elevens val, läste och skrev jag hela dagen 15 sep, 2014 14:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Slutade 13:00 istället för 14:05 idag Och eftersom att jag valde att ha svenska på elevens val, läste och skrev jag hela dagen Ååååh!! Fusk!! Ska vi byta ålder? D: 15 sep, 2014 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen