Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17810 17811 17812 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Är en rätt stolt Umebo då Umeå är en av de städer där SD fick minst röster
Och Socialdemokraterna gick bra i kommunen, och vänstern! okej, ja men vi kanske iaf får ett Gymnastikens Hus äntligen De hade ju lovat det iaf!!!

Annars kan man ju tänka att 13% röstade på SD, 87% röstade på något annat

15 sep, 2014 11:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Annars kan man ju tänka att 13% röstade på SD, 87% röstade på något annat

Problemet är att de där 87% snart kommer sjunka. Tänk när det blir 50%, ska vi vara glada över att det i alla fall inte var 40% då?

Jag tycker inte att vi ska vara nöjda över siffran utan försöka fundera ut hur vi, vanliga människor, kan minska de 13% som SD har nu. Jag tippade på att de skulle ligga på 15% och jag är rädd över att det var så nära. De ligger inte långt efter M och har nästan hälften så mycket procent som S låg på.
Vi ska inte vara glada över att ett fascistiskt och rasistiskt parti bara ökar och ökar i stormfart för varje val. Det är fruktansvärt att se.

15 sep, 2014 11:18

Obliviate_
Elev

Avatar


Kollar datorer. Enligt elgiganten måste man ha en dator för 5-6 tusen för o kunna spela sims.

Enligt specifikationerna på sims jämfört med datorerna så ska det gå med en för 2000.

Samtidigit så står elgigantenfolket o viftar o bah DET GÅR INTE MED DEN BILLIGA.

Vad ska man tro på?

15 sep, 2014 11:43

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Jag har, efter typ 4-5 år ish, äntligen lärt mig 'Moltena's (Lis) kladdkakerecept helt utantill Visst är jag duktig?

15 sep, 2014 11:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar )
Japp, det gör jag xD



Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu EN tumme kvar...Herregudars skymning!!

15 sep, 2014 12:03

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar )
Japp, det gör jag xD



Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu EN tumme kvar...Herregudars skymning!!


Ooo, tack sötis
Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD

Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

15 sep, 2014 12:08

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar )
Japp, det gör jag xD



Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu EN tumme kvar...Herregudars skymning!!


Ooo, tack sötis
Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD

Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O:


Vassegoo
haha I knoow! Jag såg att du hade två tummar kvar o ba: mååste hjäälpa tiiilll!! Och försökte hitta saker o tumma xD Måste se om ja hitttar ngt mer xD

Jaaa du får verkligen göra det ;O

15 sep, 2014 12:10

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Det är fler som röstar i Melodifestivalen än det är som röstar i Riksdagsvalet. Så jävla sjukt!
Sjärp er alla soffligare, släpa er upp till er närmaste vallokal och rösta på INTE SD!
Nä nu är det för sent ;-;

15 sep, 2014 12:12

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar )
Japp, det gör jag xD



Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu EN tumme kvar...Herregudars skymning!!


Ooo, tack sötis
Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD

Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O:


Vassegoo
haha I knoow! Jag såg att du hade två tummar kvar o ba: mååste hjäälpa tiiilll!! Och försökte hitta saker o tumma xD Måste se om ja hitttar ngt mer xD

Jaaa du får verkligen göra det ;O


Ahw :3 vad snällt c:
Får ordna något party sedan xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

15 sep, 2014 12:13

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar )
Japp, det gör jag xD



Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu EN tumme kvar...Herregudars skymning!!


Ooo, tack sötis
Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD

Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O:


Vassegoo
haha I knoow! Jag såg att du hade två tummar kvar o ba: mååste hjäälpa tiiilll!! Och försökte hitta saker o tumma xD Måste se om ja hitttar ngt mer xD

Jaaa du får verkligen göra det ;O


Ahw :3 vad snällt c:
Får ordna något party sedan xD


Oja det får du!! Och tacka mig extra mycket

AND NOW YOU GOT 1000 TUMMAR VARSÅGOD SNYGGING

15 sep, 2014 12:17

1 2 3 ... 17810 17811 17812 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.