@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Är en rätt stolt Umebo då Umeå är en av de städer där SD fick minst röster
Och Socialdemokraterna gick bra i kommunen, och vänstern! okej, ja men vi kanske iaf får ett Gymnastikens Hus äntligen Annars kan man ju tänka att 13% röstade på SD, 87% röstade på något annat 15 sep, 2014 11:06 |
|
Borttagen
|
Problemet är att de där 87% snart kommer sjunka. Tänk när det blir 50%, ska vi vara glada över att det i alla fall inte var 40% då? Jag tycker inte att vi ska vara nöjda över siffran utan försöka fundera ut hur vi, vanliga människor, kan minska de 13% som SD har nu. Jag tippade på att de skulle ligga på 15% och jag är rädd över att det var så nära. De ligger inte långt efter M och har nästan hälften så mycket procent som S låg på. Vi ska inte vara glada över att ett fascistiskt och rasistiskt parti bara ökar och ökar i stormfart för varje val. Det är fruktansvärt att se. 15 sep, 2014 11:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Kollar datorer. Enligt elgiganten måste man ha en dator för 5-6 tusen för o kunna spela sims.
Enligt specifikationerna på sims jämfört med datorerna så ska det gå med en för 2000. Samtidigit så står elgigantenfolket o viftar o bah DET GÅR INTE MED DEN BILLIGA. Vad ska man tro på? 15 sep, 2014 11:43 |
|
Frivolt
Elev |
Jag har, efter typ 4-5 år ish, äntligen lärt mig 'Moltena's (Lis) kladdkakerecept helt utantill
15 sep, 2014 11:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar Japp, det gör jag xD Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu 15 sep, 2014 12:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar Japp, det gör jag xD Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu Ooo, tack sötis Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 12:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar Japp, det gör jag xD Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu Ooo, tack sötis Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O: Vassegoo haha I knoow! Jag såg att du hade två tummar kvar o ba: mååste hjäälpa tiiilll!! Och försökte hitta saker o tumma xD Måste se om ja hitttar ngt mer xD Jaaa du får verkligen göra det ;O 15 sep, 2014 12:10 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Det är fler som röstar i Melodifestivalen än det är som röstar i Riksdagsvalet. Så jävla sjukt!
Sjärp er alla soffligare, släpa er upp till er närmaste vallokal och rösta på INTE SD! Nä nu är det för sent ;-; 15 sep, 2014 12:12 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar Japp, det gör jag xD Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu Ooo, tack sötis Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O: Vassegoo haha I knoow! Jag såg att du hade två tummar kvar o ba: mååste hjäälpa tiiilll!! Och försökte hitta saker o tumma xD Måste se om ja hitttar ngt mer xD Jaaa du får verkligen göra det ;O Ahw :3 vad snällt c: Får ordna något party sedan xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 sep, 2014 12:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar Japp, det gör jag xD Du har EN tumme kvar nu till fyrsiffrigt ;O :O Bäst du skriver något coolt nu Ooo, tack sötis Det är ascoolt att få tummar på inlägg man inte minns att man skrivit då de är så gamla xD Får fundera på något coolt, är ju enbart en tumme kvar nu O: Vassegoo haha I knoow! Jag såg att du hade två tummar kvar o ba: mååste hjäälpa tiiilll!! Och försökte hitta saker o tumma xD Måste se om ja hitttar ngt mer xD Jaaa du får verkligen göra det ;O Ahw :3 vad snällt c: Får ordna något party sedan xD Oja det får du!! Och tacka mig extra mycket AND NOW YOU GOT 1000 TUMMAR 15 sep, 2014 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen