@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Genny1
Elev |
Skrivet av HP_Maja: Skrivet av Genny1: Skrivet av HP_Maja: Skrivet av Genny1: Vad tycker du är rymligt? 3-5g? Då säger vi fyra Ska jag lägga upp? Okaj Lägger ut när båda är inne
4 nov, 2014 16:53 |
|
Borttagen
|
Om ni är intresserade av något kort, UGGLA MIG!
Säljer alla, förutom Voldemort, Lucius, Bellatrix & de sällsynta då jag samlar på dem. Vill du bli av med dem? Uggla mig :3 4 nov, 2014 22:13 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Skrivet av Ostronkakorna anfaller: *Kanske 55G? Skrivet av Airi: pytte lite mer kanske? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: pyggmépuff; 50 g. Någon intreserad av en Pygmepuff? Bud. Säljer även de silverkort jag har. Bud. De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 5 nov, 2014 14:22 |
|
Airi
Elev |
Skrivet av Ostronkakorna anfaller: visst ^^!Skrivet av Ostronkakorna anfaller: *Kanske 55G? Skrivet av Airi: pytte lite mer kanske? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: pyggmépuff; 50 g. Någon intreserad av en Pygmepuff? Bud. Säljer även de silverkort jag har. Bud. 5 nov, 2014 16:12 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Skrivet av Airi: ska jag lägga upp den nu? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: visst ^^! Skrivet av Ostronkakorna anfaller: *Kanske 55G? Skrivet av Airi: pytte lite mer kanske? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: pyggmépuff; 50 g. Någon intreserad av en Pygmepuff? Bud. Säljer även de silverkort jag har. Bud. De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 5 nov, 2014 16:18 |
|
Airi
Elev |
Skrivet av Ostronkakorna anfaller: ja tack!!!Skrivet av Airi: ska jag lägga upp den nu? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: visst ^^! Skrivet av Ostronkakorna anfaller: *Kanske 55G? Skrivet av Airi: pytte lite mer kanske? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: pyggmépuff; 50 g. Någon intreserad av en Pygmepuff? Bud. Säljer även de silverkort jag har. Bud. 5 nov, 2014 16:19 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Skrivet av Airi: UPPE! Skrivet av Ostronkakorna anfaller: ja tack!!! Skrivet av Airi: ska jag lägga upp den nu? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: visst ^^! Skrivet av Ostronkakorna anfaller: *Kanske 55G? Skrivet av Airi: pytte lite mer kanske? Skrivet av Ostronkakorna anfaller: pyggmépuff; 50 g. Någon intreserad av en Pygmepuff? Bud. Säljer även de silverkort jag har. Bud. De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 5 nov, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Luna97 - tyvärr, jag har 5 kvar men vill behålla de själv ♥
5 nov, 2014 19:06 |
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna97 - tyvärr, jag har 5 kvar men vill behålla de själv ♥ Okej Lite glitter då? <3 5 nov, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
5 nov, 2014 19:10 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen