Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

1 2 3 ... 1780 1781 1782 ... 2572 2573 2574
Användare Inlägg
Genny1
Elev

Avatar


Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Genny1:
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Genny1:
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Genny1:
Skrivet av HP_Maja:
Jag vill gärna ha Remus, Nymphadora och Draco.

Säljer för övrigt alla mina kort


Jag kan sälja en Draco, om du vill ha!

Hur mycket?



Vad tycker du är rymligt?

3-5g?


Då säger vi fyra

Ska jag lägga upp?

Okaj


Lägger ut när båda är inne

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lodab0U3Zx1qcs1oco1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0b458hJ1x1qa3emao1_r1_500.gif

4 nov, 2014 16:53

Borttagen

Avatar


Om ni är intresserade av något kort, UGGLA MIG!

Säljer alla, förutom Voldemort, Lucius, Bellatrix & de sällsynta då jag samlar på dem. Vill du bli av med dem? Uggla mig :3

4 nov, 2014 22:13

Ostronkakorna anfaller
Elev

Avatar


Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Någon intreserad av en Pygmepuff?
Bud.

Säljer även de silverkort jag har. Bud.
pyggmépuff; 50 g.
pytte lite mer kanske?
*Kanske 55G?

De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung

5 nov, 2014 14:22

Airi
Elev

Avatar


Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Någon intreserad av en Pygmepuff?
Bud.

Säljer även de silverkort jag har. Bud.
pyggmépuff; 50 g.
pytte lite mer kanske?
*Kanske 55G?
visst ^^!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

5 nov, 2014 16:12

Ostronkakorna anfaller
Elev

Avatar


Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Någon intreserad av en Pygmepuff?
Bud.

Säljer även de silverkort jag har. Bud.
pyggmépuff; 50 g.
pytte lite mer kanske?
*Kanske 55G?
visst ^^!
ska jag lägga upp den nu?

De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung

5 nov, 2014 16:18

Airi
Elev

Avatar


Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Någon intreserad av en Pygmepuff?
Bud.

Säljer även de silverkort jag har. Bud.
pyggmépuff; 50 g.
pytte lite mer kanske?
*Kanske 55G?
visst ^^!
ska jag lägga upp den nu?
ja tack!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

5 nov, 2014 16:19

Ostronkakorna anfaller
Elev

Avatar


Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Skrivet av Airi:
Skrivet av Ostronkakorna anfaller:
Någon intreserad av en Pygmepuff?
Bud.

Säljer även de silverkort jag har. Bud.
pyggmépuff; 50 g.
pytte lite mer kanske?
*Kanske 55G?
visst ^^!
ska jag lägga upp den nu?
ja tack!!!
UPPE!

De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung

5 nov, 2014 16:20

Borttagen

Avatar


Luna97 - tyvärr, jag har 5 kvar men vill behålla de själv ♥

5 nov, 2014 19:06

Luna97
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna97 - tyvärr, jag har 5 kvar men vill behålla de själv ♥

Okej
Lite glitter då?

<3

5 nov, 2014 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna97:
Skrivet av Borttagen:
Luna97 - tyvärr, jag har 5 kvar men vill behålla de själv ♥

Okej
Lite glitter då?


Visst 5 glitter för 16 g?

5 nov, 2014 19:10

1 2 3 ... 1780 1781 1782 ... 2572 2573 2574

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Du får inte svara på den här tråden.