@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men gud folk borde tänka på vad de skriver på anslagstavlan
14 sep, 2014 23:24 |
|
Ginny00
Elev |
SD är tredje största parti och jag mår illa.
14 sep, 2014 23:27 |
|
Ithrenniel
Elev |
14 sep, 2014 23:59 |
|
Klaestron
Elev |
14 sep, 2014 23:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
15 sep, 2014 00:03 |
|
Klaestron
Elev |
15 sep, 2014 00:04 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av yerAwizardThea: Ta med mig? Jag måste bara kirra ett jobb så jag kan försörja oss! Vi kan göra en dokumentär om våra resor! ![]()
15 sep, 2014 00:04 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Klaestron: Skrivet av yerAwizardThea: Ta med mig? Jag måste bara kirra ett jobb så jag kan försörja oss! Vi kan göra en dokumentär om våra resor! Det lät ju iofs ganska awesome!
15 sep, 2014 00:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vill verkligen att rödgröna styr Sverige! Jag vill verkligen inte att resultatet skulle bli som det blev idag. rödgröna vinner på nästan samma procent som man senast förlorade på. Skillnaden är att för många procent anser att det är viktigt att missnöjesrösta samt fokusera på invandrarpolitiken över sjukvård, skola, jämställdhet och ekonomi. Jag är livrädd! SD kan leka clown i riksdagen i fyra år. Rödgröna skall försöka ta hem mycket av det som Alliansen förlorat (skola och sjukvård) med folk som inte har rutinen inne, och försöka få igenom förslag i en riksdag som kommer var kluven i 4 år. Kluven riksdag - kluven media - kluvet folk. Alliansen kan flyta med vågen och "se lite vad som händer" närmsta två åren och (beroende på utgångsläget om två år) kunna ta igen sig 2018?!?! Om inte rödgröna lyckas med något historiskt på ekonomi-fronten (Jag menar, ok. Alliansen kan ekonomi. Men det är fan det enda som den där högersidan kan... skitbra i ekonomisk världskris. Inte lika viktigt och väsentligt närmsta tiden - frågan är om alla förstår det om tre år?) GAAAH!! Ok. 1. Media: ignorera SD. SLUTA SKRIV OM SD. SLUTA BRY ER OM VAD SD SÄGER/GÖR OCH SLUTA RAPPORTERA NÄR MÄNNISKOR VÄNDER RYGGEN TILL SD. TYSTA NER GENOM IGNORANS. 2. Kan ALLA bara sluta svara på frågor och blanda in SD i svaren. "Vi tänker göra si och så och fokusera på blabla men rasismen skall ut, en för alla - alla för en, SD blabla... mer rasism blabla". Bara svara på frågorna som ni gjorde förr, när inte SD fanns med i leken. IGNORERA PARTIET FÖRI HELVETE!!! God natt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 sep, 2014 00:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Jag hänger med, haha. Vi på mugglis får köpa en ö mitt ute i ingenstans och hitta på egen politik och sånt.Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Klaestron: Skrivet av yerAwizardThea: Ta med mig? Jag måste bara kirra ett jobb så jag kan försörja oss! Vi kan göra en dokumentär om våra resor! Det lät ju iofs ganska awesome! 15 sep, 2014 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen