@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
14 sep, 2014 22:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av The Noble Lion: SD är Sveriges tredje största parti??????????? De har 16% av rösterna som räknats hittills. Så j*vla läskigt. 13,0% nu, men de är ju fortfarande tredje största! Alltså jag vill inte! Flyttar från Sverige nu.
14 sep, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
MILJÖPARTIET SNÄLLA MER RÖSTER!!
14 sep, 2014 22:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Obliviate_: ALLTSÅ. Jag vill spela sims 4 o sa det åt sambon (har fel dator, det funkar inte på mac) han bah; Köp en ny då, jag vill ändå ha en ny o se film på. JAG KAN INTE KÖPA EN NY DATOR FÖR O SPELA SIMS HELLER D: Kan du inte köra en reboot på din mac då? Jag läste på facebook att några hade gjort det för att de skulle kunna spela
14 sep, 2014 22:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: jag är jätteotekniskt så jag skulle antagligen förstöra hela datorn Skrivet av Obliviate_: ALLTSÅ. Jag vill spela sims 4 o sa det åt sambon (har fel dator, det funkar inte på mac) han bah; Köp en ny då, jag vill ändå ha en ny o se film på. JAG KAN INTE KÖPA EN NY DATOR FÖR O SPELA SIMS HELLER D: Kan du inte köra en reboot på din mac då? Jag läste på facebook att några hade gjort det för att de skulle kunna spela 14 sep, 2014 22:28 |
|
Frivolt
Elev |
Tror vi får leva med att SD får runt 13 procent, dessvärre
Men vi kan väl ändå glädjas i att vi får regeringsskifte *försöker vara lite positiv iallafall* 14 sep, 2014 22:29 |
|
M4L13
Elev |
14 sep, 2014 22:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av The Noble Lion: jag är jätteotekniskt så jag skulle antagligen förstöra hela datorn Skrivet av Obliviate_: ALLTSÅ. Jag vill spela sims 4 o sa det åt sambon (har fel dator, det funkar inte på mac) han bah; Köp en ny då, jag vill ändå ha en ny o se film på. JAG KAN INTE KÖPA EN NY DATOR FÖR O SPELA SIMS HELLER D: Kan du inte köra en reboot på din mac då? Jag läste på facebook att några hade gjort det för att de skulle kunna spela Neeej då! I believe in you! Har dock aldrig gjort det själv så vet inte riktigt hur det går till men är helt säker på att det går att hitta på google!
14 sep, 2014 22:30 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: not worth it Skrivet av Obliviate_: Skrivet av The Noble Lion: jag är jätteotekniskt så jag skulle antagligen förstöra hela datorn Skrivet av Obliviate_: ALLTSÅ. Jag vill spela sims 4 o sa det åt sambon (har fel dator, det funkar inte på mac) han bah; Köp en ny då, jag vill ändå ha en ny o se film på. JAG KAN INTE KÖPA EN NY DATOR FÖR O SPELA SIMS HELLER D: Kan du inte köra en reboot på din mac då? Jag läste på facebook att några hade gjort det för att de skulle kunna spela Neeej då! I believe in you! Har dock aldrig gjort det själv så vet inte riktigt hur det går till men är helt säker på att det går att hitta på google! 14 sep, 2014 22:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av The Noble Lion: not worth it Skrivet av Obliviate_: Skrivet av The Noble Lion: jag är jätteotekniskt så jag skulle antagligen förstöra hela datorn Skrivet av Obliviate_: ALLTSÅ. Jag vill spela sims 4 o sa det åt sambon (har fel dator, det funkar inte på mac) han bah; Köp en ny då, jag vill ändå ha en ny o se film på. JAG KAN INTE KÖPA EN NY DATOR FÖR O SPELA SIMS HELLER D: Kan du inte köra en reboot på din mac då? Jag läste på facebook att några hade gjort det för att de skulle kunna spela Neeej då! I believe in you! Har dock aldrig gjort det själv så vet inte riktigt hur det går till men är helt säker på att det går att hitta på google! Håller tummarna för att du hittar ett sätt så att du kan spela!
14 sep, 2014 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen