@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
ALLTSÅ. Jag vill spela sims 4 o sa det åt sambon (har fel dator, det funkar inte på mac) han bah; Köp en ny då, jag vill ändå ha en ny o se film på.
JAG KAN INTE KÖPA EN NY DATOR FÖR O SPELA SIMS HELLER D: 14 sep, 2014 22:01 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Beben Deamon Okej, okej jag ger mig men... *lägger en förtrollning så ni glömt allt detta och era planer* *springer iväg och flyger iväg med Bob* *Åker iväg med min batmobil som att ingenting har hänt* 14 sep, 2014 22:01 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag är på allvar gråtfärdig... Fan. SD till tredje största parti, låter som fyra år av konstigheter i riksdagen.
14 sep, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Beben Daemon Okej, okej jag ger mig men... *lägger en förtrollning så ni glömt allt detta och era planer* *springer iväg och flyger iväg med Bob* *glömmer allt och åker iväg i Batmobilen* 14 sep, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
God natt alla mugglisar♥♥
14 sep, 2014 22:03 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
Fan. Sverigedemokraterna fick 23.2 % i vår kommun och blev alltså tvåa.
14 sep, 2014 22:05 |
|
cikki
Elev |
De stängde av strömmen hos SD.
14 sep, 2014 22:07 |
|
Borttagen
|
Just nu när jag tittar ligger det
rödgröna: 43,2 % Aliansen: 38,9 % sverigedemokraterna: 13,2 % 14 sep, 2014 22:07 |
|
M4L13
Elev |
14 sep, 2014 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen