@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fashion Fairytale
Elev |
Ew
14 sep, 2014 21:20 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Absolut Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget 14 sep, 2014 21:23 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Absolut Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget H-Hey! D:
14 sep, 2014 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Röstar också för Hufflepuff :pSkrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Edit: Såg att ni hade kommit på en fin plan^^ 14 sep, 2014 21:27
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-14 kl. 21:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Absolut Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget H-Hey! D: Haha 14 sep, 2014 21:27 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Åh nej, Daemon, vi är upptäckta!!!Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Absolut Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget H-Hey! D: 14 sep, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Kim Potter: Åh nej, Daemon, vi är upptäckta!!! Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Absolut Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget H-Hey! D: Omg, noo D: 14 sep, 2014 21:29 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi måste gömma oss..Skrivet av Beben: Skrivet av Kim Potter: Åh nej, Daemon, vi är upptäckta!!! Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Absolut Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget H-Hey! D: Omg, noo D: 14 sep, 2014 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Vi måste gömma oss.. Skrivet av Beben: Skrivet av Kim Potter: Åh nej, Daemon, vi är upptäckta!!! Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Absolut Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget H-Hey! D: Omg, noo D: Let's go.. där ingen kan hitta oss! 14 sep, 2014 21:31 |
|
Kim Potter
Elev |
14 sep, 2014 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen